nogen der snakker med/hører fra Zafir??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Nemesis

Vil da lige høre hvordan hun har det om hun er ved at finde sig selv igen eller stadig kæmper med det hele.

Har sendt hende mange tanker og hun har jo ikke rigtig været herinde - forståeligt nok.

:-) Sisse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Isabeau

ladydan1 skriver:

Vil da lige høre hvordan hun har det om hun er ved at finde sig selv igen eller stadig kæmper med det hele.

Har sendt hende mange tanker og hun har jo ikke rigtig været herinde - forståeligt nok.

Ja, det er da egentlig længe siden, man har hørt noget til hende

Anmeld

12. april 2011

Nemesis

Isabeau skriver:

Ja, det er da egentlig længe siden, man har hørt noget til hende

ja det er det nemlig og jeg håber da at der er nogle der har lidt kontakt med hende.

Anmeld

12. april 2011

signe.

ladydan1 skriver:

ja det er det nemlig og jeg håber da at der er nogle der har lidt kontakt med hende.

lige pt er hun online...

Anmeld

12. april 2011

Nemesis

signe. skriver:

lige pt er hun online...

tak :-)

Så er hun da lidt med.

Anmeld

12. april 2011

signe.

ladydan1 skriver:

tak :-)

Så er hun da lidt med.

ja men kan jo godt være hun bare er inde at lurer, uden at deltage så meget lige for tiden..

Anmeld

12. april 2011

Nemesis

signe. skriver:

ja men kan jo godt være hun bare er inde at lurer, uden at deltage så meget lige for tiden..

ja det er også helt i orden :-) Håber bare hun er ved at komme lidt ovenpå igen.

og det er dejligt bare at vide hun kigger med, så er hun ikke helt muret inde.

Anmeld

12. april 2011

signe.

ladydan1 skriver:

ja det er også helt i orden :-) Håber bare hun er ved at komme lidt ovenpå igen.

og det er dejligt bare at vide hun kigger med, så er hun ikke helt muret inde.

lige nøjagtig

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Jeg er Zafirs moster og ja hun er ikke så aktiv herinde i øjeblikket. Hun har skrevet et par indlæg for en uge tid siden ca. hvor hun fortæller, at hun desværre er gået ned med flaget og har fået en depression  Hun kæmper for at komme op igen og jeg er meget stolt over hvor meget hun gør for det, med familiens og venners hjælp. Hun har heldigvis taget hånd om det og har søgt hjælp så jeg er sikker på, at vi nok skal se hende komme stærkt tilbage

Anmeld

12. april 2011

Nemesis

dorthemus skriver:

Jeg er Zafirs moster og ja hun er ikke så aktiv herinde i øjeblikket. Hun har skrevet et par indlæg for en uge tid siden ca. hvor hun fortæller, at hun desværre er gået ned med flaget og har fået en depression  Hun kæmper for at komme op igen og jeg er meget stolt over hvor meget hun gør for det, med familiens og venners hjælp. Hun har heldigvis taget hånd om det og har søgt hjælp så jeg er sikker på, at vi nok skal se hende komme stærkt tilbage

læste nemlig godt hendes indlæg om at hun var gået ned og ville da derfor lige høre om hun er på vej ud af tunnelen og det lyder det jo bestemt til hun er.

Dejligt at høre at der arbejdes p at hun igen får det godt. hils hende mange gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.