Badetøj til piger der bruger ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er ved, at skulle købe badetøj til min pige på 2 år. Hun bruger stadigvæk ble. Når jeg kigger på nettet er badedragterne uden ble.

Skal jeg bruge en badeble eller kan man få nogen smarte underbukser der er beregnet til under badedragten?

Da min søn havde samme alder købte jeg badebukser til ham og der var syet ble i.

Vi skal til Mallorca den 7. maj 2011, så derfor er jeg ude for, at købe nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

132319

Hvorfor ikke bare badebukser? 

Tænker at en badedragt må være så ubehagelig at have på for en lille pige der leger i sand osv.

Min datter får badebukser på eller blot bar numse indtil hun selv har en mening om at hun skal have badedragt på 

Anmeld

12. april 2011

Karo

Jeg købte et par til min datter i babysam i valby. Der havde de disse badebukser til piger med ble.

Anmeld

12. april 2011

Nemesis

vi har lige været på ferie og der brugte jeg badeble under badedragten, det fungerede helt perfekt.

Sisse

Anmeld

12. april 2011

MoarHvidovre

132319 skriver:

Hvorfor ikke bare badebukser? 

Tænker at en badedragt må være så ubehagelig at have på for en lille pige der leger i sand osv.

Min datter får badebukser på eller blot bar numse indtil hun selv har en mening om at hun skal have badedragt på 

Jeg har ikke tænkt så meget over om det skulle være badebukser - da jeg næsten tog det som en selvfølge, at det skulle være en badedragt.

Bar numse er jeg ikke tilhænger af, så det bliver det ikke.

Anmeld

12. april 2011

MoarHvidovre

ladydan1 skriver:

vi har lige været på ferie og der brugte jeg badeble under badedragten, det fungerede helt perfekt.

Sisse

Ok. Hvor tit skiftede du den? Det er mere, hvor mange man evt. skulle købe.

Anmeld

12. april 2011

MoarHvidovre

Karo skriver:

Jeg købte et par til min datter i babysam i valby. Der havde de disse badebukser til piger med ble.

Super. Tak. Jeg må en tur derud

Anmeld

12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

MoarHvidovre skriver:

Super. Tak. Jeg må en tur derud

Jeg har nogen engangs badebleer til og ligge og en badedragt i str 92 du gerne må få..

Anmeld

12. april 2011

Nemesis

MoarHvidovre skriver:

Ok. Hvor tit skiftede du den? Det er mere, hvor mange man evt. skulle købe.

jeg valgte at have med til hver gang vi var i vandet...ved faktisk ikke om de kan tørres..

hun kunne dog godt være oppe af vandet i noget tid hvor hun beholdt badetøjet på og så kom hun i igen.

:-) Sisse

Anmeld

12. april 2011

MoarHvidovre

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg har nogen engangs badebleer til og ligge og en badedragt i str 92 du gerne må få..

Tak - det var rigtig sødt af dig. Jeg betaler selvfølgelig gerne for portoen. Jeg sender dig lige en pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.