koteletter i fad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2011

liwsmor

hvordan laver i koteletter i fad ?jeg syntes der er så mange måde og lave det på, syntes det svært og lad vær og for kødet helt tørt?

nogen god opskifter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Moar2011

jeg laver det med , koteletter, løg, championg, bacon, fløde, ærter + ris + flutes MUMS :p

grunden til at de evt bliver tørre, kan det være hvis du steger dem for meget på panden?

Anmeld

12. april 2011

liwsmor

Babyklar skriver:

jeg laver det med , koteletter, løg, championg, bacon, fløde, ærter + ris + flutes MUMS :p

grunden til at de evt bliver tørre, kan det være hvis du steger dem for meget på panden?

ja men syntes bare altid de bliver tør ligemeget hvad . men ja hvor lang tid stege du dem ? ca

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

liwsmor skriver:

ja men syntes bare altid de bliver tør ligemeget hvad . men ja hvor lang tid stege du dem ? ca

i stedet for at lave det med koteleter, så prøv evt med kyllingebryst i stedet... synes jeg aldig bliver tørt.

uanset hvad jeg laver det med, så varmer jeg panden op på fuld skrue, krydrer kødet, og smider det på i ca 15-20 sek på hver side, inden jeg kommer dem ned i fadet, hælder det varme fyld over, og kommer det i en varm ovn på 180 g varmluft el 200 g alm ovn i ca 45 min...

Anmeld

12. april 2011

liwsmor

Holbæktrunten skriver:

i stedet for at lave det med koteleter, så prøv evt med kyllingebryst i stedet... synes jeg aldig bliver tørt.

uanset hvad jeg laver det med, så varmer jeg panden op på fuld skrue, krydrer kødet, og smider det på i ca 15-20 sek på hver side, inden jeg kommer dem ned i fadet, hælder det varme fyld over, og kommer det i en varm ovn på 180 g varmluft el 200 g alm ovn i ca 45 min...

det må jeg prøve det helt sikkert. kylling smager altid godt

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

liwsmor skriver:

bare lige så de er gyndne .. et par minutter ville jeg tro ..

Anmeld

12. april 2011

liwsmor

Babyklar skriver:

bare lige så de er gyndne .. et par minutter ville jeg tro ..

okay syntes hellere ikke jeg giver dem længere

Anmeld

12. april 2011

lucas<3

jeg plejer og paner korteleterne  med æg og rasp og så steger dem gylden på panden og så svitser jeg løg, peberfrugt, champingon og så  putter jeg flået tomater og fløde i et ildfastfad,  og så ristet bacon på toppen og serveres med ris. mine bliver aldrig tøre.

Anmeld

12. april 2011

liwsmor

luppe-laban skriver:

jeg plejer og paner korteleterne  med æg og rasp og så steger dem gylden på panden og så svitser jeg løg, peberfrugt, champingon og så  putter jeg flået tomater og fløde i et ildfastfad,  og så ristet bacon på toppen og serveres med ris. mine bliver aldrig tøre.

mums det lyder lækkert .. det tror jeg , at jeg må prøve

Anmeld

12. april 2011

lucas<3

liwsmor skriver:

mums det lyder lækkert .. det tror jeg , at jeg må prøve

det smager os gur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.