lægens forvirring :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. april 2011

JuliaNielsen

Hej mødre (kommende).

Jeg har lige været til ægeundersøgelse, hvor han målte livmoderen til 27 cm, hvor den normalt skal ligge på 21 cm,. Han kigger så alvorligt på mig og spørger mig om jeg er 100% sikker på jeg ikke venter mig tvillinger, for det ville han mene i teorien,.

Jeg er 24+3 og syntes det ville være underligt da de intet har sagt til scanning. Kan der resikere at være 2 ?

Julia 24+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Moar2011

Arrg, ville dog ikke mene at de til en scanning ikke ville have opdaget hvis der var 2 når du er så langt henne ..

ville godt nok falde bag over hvis det sku ske at være sandt hvad din læge siger .

Anmeld

12. april 2011

Miss T

Min livmoder blev også ret hurtigt stor, og mine tal var enormt forhøjet, så først troede de også, at jeg ventede tvillinger, men det gjorde jeg ikke og jeg fik kun en!

Det ville have set det ved nakkefoldsskanningen, hvis der var to - alt andet ville være meget underligt.

Anmeld

12. april 2011

Ida.

Læger er nogle klaphatte til at tage de mål - vil vædde med, at jordemoderen sender øjne mod himlen , når hun hører det, du fortæller her...

Vent til næste JM-besøg og stol på hendes mål

Anmeld

12. april 2011

JuliaNielsen

Babyklar skriver:

Arrg, ville dog ikke mene at de til en scanning ikke ville have opdaget hvis der var 2 når du er så langt henne ..

ville godt nok falde bag over hvis det sku ske at være sandt hvad din læge siger .

Jeg ville også syntes det ville være underligt,.

Men er bare mega stor i forhold til at være i uge 24 også siger han sådan,.

Håber godt nok ikke der er 2 for har fået handlet alt ind til 1 :s

Anmeld

12. april 2011

Chr-Hei

Tør ikke sige det men har en moster som har fået trillinger og de opdagede først meget sent at der var tre... tror faktisk hun var henne i 20 uge før den sidste vidste sig derinde.. Men tør ikke sige det når det er to? De kan jo gemme sig men du er jo ret langt og har vel været til en del scanninger ?

Anmeld

12. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der kan ikke gemme sig en lille baby til derinde uden de havde opdaget det til scanningerne. Jeg blev også meget hurtig stor og alle sagde jeg ventede to - men der var "kun" en

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

JuliaNielsen skriver:

Jeg ville også syntes det ville være underligt,.

Men er bare mega stor i forhold til at være i uge 24 også siger han sådan,.

Håber godt nok ikke der er 2 for har fået handlet alt ind til 1 :s

hihi, det ville jeg godt nok heller ikke håbe for din skyld, sikke dog en overraskelse så.. hihi .. men det er da heller ikke helt fair han giver den sådan en nyhed uden at ligesom og evt sende dig til scanning, eller lignede, så man ikke ska gå og tænke en masser tanker..

Anmeld

12. april 2011

JuliaNielsen

Ida. skriver:

Læger er nogle klaphatte til at tage de mål - vil vædde med, at jordemoderen sender øjne mod himlen , når hun hører det, du fortæller her...

Vent til næste JM-besøg og stol på hendes mål

hihi, der er ´bare længe til næste jm besøge.!

Men vil ligge det bag hovedet igen så. blev bare super nervøs et sekund

Anmeld

12. april 2011

JuliaNielsen

Babyklar skriver:

hihi, det ville jeg godt nok heller ikke håbe for din skyld, sikke dog en overraskelse så.. hihi .. men det er da heller ikke helt fair han giver den sådan en nyhed uden at ligesom og evt sende dig til scanning, eller lignede, så man ikke ska gå og tænke en masser tanker..

syntes da også lige det sætter en masse tanker igang..!
Også fordi han var så alvorlig, også skulle han lige tjække en ekstra gang for at være sikker på han målte rigtig,.

Det er 1 mdr siden jeg var til scanning sidst, men der sagde de ikke noget om 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.