er det helt normalt eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2011

betiinsen

Hej piger. er i uge 35 lige nu, og har de sidste par dage været skidt med hovedpine og kvalme. Mine hænder og fødder er hævet op, og både min mor, søster og svigermor siger jeg har fået meget væske i kroppen. føler mine hænder og fødder sover konstant

Jeg var ved lægen for en uge siden, hvor jeg fik at vide jeg havde blærebetændelse igen, og er kommet på pensilin. For 2 dage siden gik slimproppen, og jeg har siden hen en del mens. smerter og kan næsten ikke gå

Er ved at flytte og pakke, hvilket self. ikke er så godt lige nu, da jeg kan mærke mit underliv arbejder på højtryk og jeg ikke har det så godt. men vi skal flytte i hus på fredag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Mortil2-87

betiinsen skriver:

Hej piger. er i uge 35 lige nu, og har de sidste par dage været skidt med hovedpine og kvalme. Mine hænder og fødder er hævet op, og både min mor, søster og svigermor siger jeg har fået meget væske i kroppen. føler mine hænder og fødder sover konstant

Jeg var ved lægen for en uge siden, hvor jeg fik at vide jeg havde blærebetændelse igen, og er kommet på pensilin. For 2 dage siden gik slimproppen, og jeg har siden hen en del mens. smerter og kan næsten ikke gå

Er ved at flytte og pakke, hvilket self. ikke er så godt lige nu, da jeg kan mærke mit underliv arbejder på højtryk og jeg ikke har det så godt. men vi skal flytte i hus på fredag..

Hvis din slimprop er gået så ville jeg holde mig så meget i ro som muligt. ( self svært når i skal flytte) men har hørt at når slimproppen går kan der gå op til en uge så går fødslen igang.. og hvis du bruger alt din energi på flytnig så har du ikk særlig meget til fødslen..

Anmeld

12. april 2011

Mortil2-87

Malousmor87 skriver:

Hvis din slimprop er gået så ville jeg holde mig så meget i ro som muligt. ( self svært når i skal flytte) men har hørt at når slimproppen går kan der gå op til en uge så går fødslen igang.. og hvis du bruger alt din energi på flytnig så har du ikk særlig meget til fødslen..

dine mens smerter kan være begyndene veer eller optakten ...

Anmeld

12. april 2011

Kamulla

min slimprop gik flere gange betyder ikke at fødslen er lige indefor døren.. men kvalme, og væske i kroppen får mig til at tænke om du er ved at udvikle svangerskabsforgiftning... ville tage til læge for at få lavet en urinprøve igen og for at få taget blodtrykket

Anmeld

12. april 2011

betiinsen

tak for svar piger.. prøver så vidt muligt at slappe af idag.. og hvis det ikke bliver bedre så ringer jeg til lægen i morgen så han lige kan tjekke det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.