Sidste skoledag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Har fået til opgave at hjælpe min søster med at finde ud af hva hun skal være til sidste skoledag den 26 april, men kan ikk rigtig komme på nogen idé ?

Nogen der har nogle sjove ideér ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Kofoed.

Jeg er også dårlig til sådan noget, så jeg var en luder, hehe.

Men hun kunne være en inder eller lignede.

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

jeg var sommer militær pige fik min søsters svigermor til at syg tøjet

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

MillePrinsessensMor skriver:

Har fået til opgave at hjælpe min søster med at finde ud af hva hun skal være til sidste skoledag den 26 april, men kan ikk rigtig komme på nogen idé ?

Nogen der har nogle sjove ideér ?

Alle de der "sexede" kustumer er jeg bare så træt af.... De er IKKE fede længere.

Hvad med en lolcat? det skal jeg være! Eller så en pin up

Anmeld

12. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Dinna88 skriver:

Alle de der "sexede" kustumer er jeg bare så træt af.... De er IKKE fede længere.

Hvad med en lolcat? det skal jeg være! Eller så en pin up

Synes oss de der "frække" kostumer er kedelige og blevet "originale" hvis man kan sige det sån

Giver hende forslagene

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

Synes oss de der "frække" kostumer er kedelige og blevet "originale" hvis man kan sige det sån

Giver hende forslagene

Jeg synes det er for tamt med dem, alligevel ser man dem alle vegne. Det er sådan lidt... "ja, engang var det da "sjovt" at pigerne klædte sig ud og var pivfrække"... Kan forstå at nogle tænker sådan. Og så var det måske også lidt specielt. Men det er det bare IKKE længere

Men okay.

Anmeld

12. april 2011

LRJ

Hvad med Japansk Manga mode ?? det er hvertfald det jeg har fundet på til min søster, som vi er ved at finde tøj og sådan til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Lone H. skriver:

Hvad med Japansk Manga mode ?? det er hvertfald det jeg har fundet på til min søster, som vi er ved at finde tøj og sådan til

Det kunne være ret sejt (-: Det er der heller ikk mange der forventer at der er en der tropper op sån :-D

Anmeld

12. april 2011

LRJ

Det kunne være ret sejt (-: Det er der heller ikk mange der forventer at der er en der tropper op sån :-D

Nej nemlig sys det er vildt fedt

Anmeld

12. april 2011

Caroline86

jeg var sigøjner i 9. klasse og nørd (sammen med resten af min klasse - 3.Z) i gymnasiet...

Jeg har langt lyst hår så der var ikke ret mange der kunne genkende mig da jeg havde laaaaang sort paryk på :d hæhæ...

Følte mig virkelig smuk i det tøj.. og sexet uden at være slutty

Min bedste veninde var nonne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.