Pernille for pokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Karo

Jeg er helt færdig af grin

Her sidder jeg og lurer på din helt nye hjemmeside. Så går jeg ind og ser i gæstebogen og ser følgende kommentar:

Dejlig hjemmeside.. Og fedt tøj.. Ungerne derhjemme går ikke i andet.

Rigtig dejlig kommentar.........................men er Rune ikke din mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Ida.

Hahahaha

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Hahaha, griner!!!!

Anmeld

12. april 2011

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Her sidder jeg og lurer på din helt nye hjemmeside. Så går jeg ind og ser i gæstebogen og ser følgende kommentar:

Hovsa jeg vidste da slet ikke at Pernulle havde fået ny hjemmeside, måske man kan få et link :D

Anmeld

12. april 2011

Karo

Rose <3 skriver:

Hovsa jeg vidste da slet ikke at Pernulle havde fået ny hjemmeside, måske man kan få et link

Det er vel egentlig den sammen der bare er blevet lavet lidt om.

Men her er et link: http://daub-deluxe.dk

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Karo skriver:

Jo, det er - han skulle teste om gæstebogen virkede, og så var han lidt opfindsom...

Der mangler stadig en masse tøj på hjemmesiden og jeg har en masse der skal fotograferes, men siden Freja drak en flaske substral og voskede 1 meter eller deromkring natten over, har jeg travlt med at kreere en helt ny sommergarderobe til hende.

Anmeld

12. april 2011

Karo

Skouboe skriver:

Jo, det er - han skulle teste om gæstebogen virkede, og så var han lidt opfindsom...

Der mangler stadig en masse tøj på hjemmesiden og jeg har en masse der skal fotograferes, men siden Freja drak en flaske substral og voskede 1 meter eller deromkring natten over, har jeg travlt med at kreere en helt ny sommergarderobe til hende.

Den er virkelig flot din nye side

Jeg var lige inde og kigge for at se om jeg skulle give Martin flere grå hår (hvilket jo er Chatarinas skyld )

Jeg kan godt se der ikke er så mange billeder derinde, men nu ved jeg jo godt at Freja vokser som ukrudt i øjeblikket.

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Karo skriver:

Den er virkelig flot din nye side

Jeg var lige inde og kigge for at se om jeg skulle give Martin flere grå hår (hvilket jo er Chatarinas skyld )

Jeg kan godt se der ikke er så mange billeder derinde, men nu ved jeg jo godt at Freja vokser som ukrudt i øjeblikket.

Naturligvis er det Chatarinas skyld

Og Idas kjole ligger lige så fint herhjemme. Nu får jeg den sendt og så må du se om den kan bruges.. der er et eller andet mystisk ved halsen - jeg tror det er en fejl i mønstret, eller også kan jeg ikke finde ud af at læse syvejledninger længere - men jeg håber at det udjævner sig når den kommer på.

Hvis der er et eller andet du godt kunne tænke dig, må du sige til, så finder vi ud af det også

Her er iøvrigt et billede af de nye yndlingsbukser herhjemme. De er i tynd, sort denim med lommer og tøsede tittekanter.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Karo

Skouboe skriver:

Naturligvis er det Chatarinas skyld

Og Idas kjole ligger lige så fint herhjemme. Nu får jeg den sendt og så må du se om den kan bruges.. der er et eller andet mystisk ved halsen - jeg tror det er en fejl i mønstret, eller også kan jeg ikke finde ud af at læse syvejledninger længere - men jeg håber at det udjævner sig når den kommer på.

Hvis der er et eller andet du godt kunne tænke dig, må du sige til, så finder vi ud af det også

Her er iøvrigt et billede af de nye yndlingsbukser herhjemme. De er i tynd, sort denim med lommer og tøsede tittekanter.

Uhhhhhh de er fine

Se de kunne gøre Martin meget gråhåret meget hurtigt. De er godt nok flotte. Hvad tager du får sådan et par i str 80/86 ?

Anmeld

12. april 2011

Skouboe

Karo skriver:

Uhhhhhh de er fine

Se de kunne gøre Martin meget gråhåret meget hurtigt. De er godt nok flotte. Hvad tager du får sådan et par i str 80/86 ?

De er lige numre fordi modellen er en anden så det er enten det ene eller det andet. Til Ida vil de komme til at se en lille smule anderledes ud i proportionerne, fordi mønstret der er brugt her er smalt om hofterne og det er jeg ikke sikker på er en god ide til Ida, så jeg skal lige have fat i et andet mønster med lidt mere vidde og modificere.

De koster 250 kr.

Jeg har syet nogle til Freja med refleksbånd også - de er også totalt fede - jeg skal nok lige smide et billede når jeg bliver færdig med par nummer 2 (som jeg syr på i skrivende stund).

Jeg har iøvrigt det lyserøde stof i en blå variant også, hvis du får de lyster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.