mad hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Moar2011

Heej

Kæresten er også væk hele den uge her med hans job - har i nogen madretter man kan lave når man er helt alene? .. gerne retter hvor man ikke ender med at smide halv delen ud, fordi der er for meget og man ikke får det spist .. hihi . og så gerne sunde retter

Hilsen 32+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Holbæktrunten

Da jeg var alene spiste jeg uanede mængder af pasta - med parmesan, med pesto, med tomatsovs...

Og rugbrødsmadder. Og somme tider bagte jeg boller, så var der til dagens 3 hovedmåltider 

At invitere sig selv på mad hos vanner og familie er både hyggeligt og billigt - sundt ved jeg ikke, men det kommer vel an på hvem man vælger 

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

Holbæktrunten skriver:

Da jeg var alene spiste jeg uanede mængder af pasta - med parmesan, med pesto, med tomatsovs...

Og rugbrødsmadder. Og somme tider bagte jeg boller, så var der til dagens 3 hovedmåltider 

At invitere sig selv på mad hos vanner og familie er både hyggeligt og billigt - sundt ved jeg ikke, men det kommer vel an på hvem man vælger 

Ja, det nemt og billigt at tag andre steder hen og spise. men det kan os blive lidt for meget, når man tog hele turen sidste uge :p hihi .

man tak for rådene ..

Anmeld

12. april 2011

NinaNymannMadsen

Pasta retter er altid nemme. og det er kun fantasien der sætter grænser vil jeg mene og der er det nemt at lave en lille portion så der kun er til en person jo. og ellers så lav en lasange og så inviter nogen over til mad så skal du ikke spise selv. og den er også god dagen efter til frokost jo hvis det er.

og rugbrødmadder er jo også nemt og godt.

Anmeld

12. april 2011

MetteDN

Du kan bare komme over til os at spise . hihi

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

MetteDN skriver:

Du kan bare komme over til os at spise . hihi

ihh hvor er du dejlig smukke  - vi ska altså os snart ses .. det andet her er for dårligt hihi ..

Anmeld

12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Hej..

Jeg laver tun frikadeller. Det smager rigtig godt og er super nemme og lave..

Jeg bruger:

1 dåse tun, 1 æg, mælk, salt & peber, paprika og mel.

Dertil laver jeg frisk pasta. MUMS..

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

Sjl-msl-Mkl skriver:

Hej..

Jeg laver tun frikadeller. Det smager rigtig godt og er super nemme og lave..

Jeg bruger:

1 dåse tun, 1 æg, mælk, salt & peber, paprika og mel.

Dertil laver jeg frisk pasta. MUMS..

blander du alle de ting sammen (undtagen pastaen) og så smider dem på panden eller ?

Anmeld

12. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Babyklar skriver:

blander du alle de ting sammen (undtagen pastaen) og så smider dem på panden eller ?

Ja steger dem bare som almindelige frikadeller. Gerne i lidt smør så de bliver dejlig sprøde.

Min datter på snart 3 år elsker dem.

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

Sjl-msl-Mkl skriver:

Ja steger dem bare som almindelige frikadeller. Gerne i lidt smør så de bliver dejlig sprøde.

Min datter på snart 3 år elsker dem.

det skal jeg da helt klart prøve hvor meget mel og det ska der i ? :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.