legetøj, lamaze, mælke dispenser, badestol mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2011

BinaMor

lærkes_mor skriver:

Hehe...

Jeg bor tæt på domkirken lige midt i Århus, tæt ved gågaden (længst væk fra banegården).

Så ikke lige ved siden af tivoliet, men hvis han tager til Århus centrum så er det ved mig...

Det er helt nyt....

okay jeg spørger ham lige, øv jeg hader at give bud for jeg vil ikke fornærme. start du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Sara.

BinaMor skriver:

okay jeg spørger ham lige, øv jeg hader at give bud for jeg vil ikke fornærme. start du

Du fornærmer ikke ved at give bud :-) Jeg kan jo bare skrive at det vil jeg ikke :-) smiler. Men kender godt følelsen...........

Jamen hvad siger du til 60 kr?

Anmeld

15. april 2011

BinaMor

lærkes_mor skriver:

Du fornærmer ikke ved at give bud :-) Jeg kan jo bare skrive at det vil jeg ikke :-) smiler. Men kender godt følelsen...........

Jamen hvad siger du til 60 kr?

det er en fin pris sys jeg. det var også deromkring jeg ville skrive.

men jeg skal lige have fat i ham. og spørge om han kan lægge ud. hehehh.. vender li tilbage.

Anmeld

15. april 2011

Sara.

BinaMor skriver:

det er en fin pris sys jeg. det var også deromkring jeg ville skrive.

men jeg skal lige have fat i ham. og spørge om han kan lægge ud. hehehh.. vender li tilbage.

bare i orden :-)

Anmeld

15. april 2011

Maja_4000

lærkes_mor skriver:

Skal det sendes? :-) eller kan i hente selv?

Jeg bor i Roskilde , så det skal sendes :b

Anmeld

15. april 2011

Sara.

Maja_4000 skriver:

Jeg bor i Roskilde , så det skal sendes :b

Jeg skal lige regne ud hvad det vil koste at sende (kan først regne det ud i aften) så vender jeg tilbage....

Anmeld

15. april 2011

Maja_4000

lærkes_mor skriver:

Jeg skal lige regne ud hvad det vil koste at sende (kan først regne det ud i aften) så vender jeg tilbage....

Okay (:

Anmeld

15. april 2011

Sara.

Maja_4000 skriver:

Okay (:

Har lige spurgt min veninde. Hun vil tro den koster 30 kr at sende... Så hvis det er kan du byde inkl porto og så ender det med at koste det det koster at sende?

Anmeld

15. april 2011

Maja_4000

lærkes_mor skriver:

Har lige spurgt min veninde. Hun vil tro den koster 30 kr at sende... Så hvis det er kan du byde inkl porto og så ender det med at koste det det koster at sende?

Jamen er ikke så god til det med at byde .. Hvad koster det fra ny ? Og hvor brugt er det ? 

Anmeld

15. april 2011

Sara.

Maja_4000 skriver:

Jamen er ikke så god til det med at byde .. Hvad koster det fra ny ? Og hvor brugt er det ? 

Det koster 249 fra nyt.

Selve "puden" omkring spejlet ser ud som nyt...

Spejlet har en mange små ridser pga. brug, men man kan godt se sig selv og sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.