Jeres tegn på mens vs Graviditets tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2011

C@mill@

Hej tøser.

Ja alle er forskellige men hvordan reagere jeres krop når i skal ha mens??

Øm/smerter, sulten, prutter, træt, hævede bryster, ondt i ryggen eller hvordan????

Og til dem der os har oplevet en graviditet hvordan var jeres krop op til derhvor i sku ha mens som så ikk kom fordi i var gravide???

Mange kram fra en der er gået 3 dage over tid men har tydelige mens tegn.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

C@mill@

C@mill@ skriver:

Hej tøser.

Ja alle er forskellige men hvordan reagere jeres krop når i skal ha mens??

Øm/smerter, sulten, prutter, træt, hævede bryster, ondt i ryggen eller hvordan????

Og til dem der os har oplevet en graviditet hvordan var jeres krop op til derhvor i sku ha mens som så ikk kom fordi i var gravide???

Mange kram fra en der er gået 3 dage over tid men har tydelige mens tegn.......

Tøser????

Anmeld

14. april 2011

JuelZ

hmmm jeg har faktisk ikk nogen synlige tegn på mens .. det kun en gang imellem hvor jeg virkelig får ondt i maven - underlivet og så får ondt i ryggen...

da jeg var gravid, fik jeg MEGET ondt i ryggen, og maven, oppustede, og meget pruttende faktisk.. også selvfølgelig større bryster....

Anmeld

14. april 2011

merle2010

jeg har de samme tegn, som når jeg skal have mens og så hvis jeg er gravid. er selv gået 14 dage over tid, og har ingen tegn på mens.. men testene er negative men sidst jeg var gravid kunne jeg mærke det pågrund af kvalmen og oppustet, ømme bryster og TRÆT.. TRÆT TRÆT TRÆT..

krydser fingre for dig

Anmeld

14. april 2011

C@mill@

Tak for jeres svar.. er selv en del dage over tid men test er negative

Jeg har alle de tegn jeg plejer at ha før mens men de sidste par dage har jeg haft MEGA kvalme/små dårlig/utilpas om aftenen og sådan en følelse man har i kroppen når man har ædt ALT for meget (f.eks til jul) og kroppen kæmper for at fordøje det, mærkelig fornemmelse.....

Og ja prutter helt vildt

Anmeld

14. april 2011

baby84

C@mill@ skriver:

Tak for jeres svar.. er selv en del dage over tid men test er negative

Jeg har alle de tegn jeg plejer at ha før mens men de sidste par dage har jeg haft MEGA kvalme/små dårlig/utilpas om aftenen og sådan en følelse man har i kroppen når man har ædt ALT for meget (f.eks til jul) og kroppen kæmper for at fordøje det, mærkelig fornemmelse.....

Og ja prutter helt vildt

jeg er desværre ligesom dig rigtig god til det med en streg så kan ikke svare, men debatten i barnløshedsforumet har givet mig indtryk af, at mensagtige smerter lige så godt kunne være graviditetstegn. Ved ikke med dig, men når jeg får menssmerter kommer min mens altid indenfor et døgn.

Håber så meget at det er et godt tegn i dit tilfælde. Har du også forsøgt med clearblue og med særlig følsomme tests.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.