Knus til Carla og hendes mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ææææj,jeg er nødt til at skrive her,da jeg ikke kan skrive i Ns klubben.Det er bare møg belastende!

Men synes lige jeg ville give jer et trøstende knus...nu vil jeg jo ikke afsløre noget i sådan en "åben" gruppe,men jeg tænker i hvert fald meget på jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Ida.

Send da en PB til hende og så synes jeg lige, du skal rette her i indlægget, så andre ikke bliver for nysgerrige

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

r />Ja, det er belastende, og det er det største minus ved den klub..... Men man kan jo stadig skrive PB, hvis det bare er til en enkelt person....

Men nogle gange har man bare osse lyst til at alle ser det, så de ikke tror, man bare er ligeglad med enkelte personer..men det håber jeg da heller ikke folk tror...

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Ida. skriver:

Send da en PB til hende og så synes jeg lige, du skal rette her i indlægget, så andre ikke bliver for nysgerrige

Ja, enig..

Anmeld

12. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,jeg overvejede også at skrive en pb,men det synes jeg bare virker så...jeg ved ikke...som om jeg lusker rundt helt alene,hvis I forstår?Jeg vil jo gerne kommentere på alle NSernes tråde,men kan bare ikke gøre det i klubben,så hvis jeg skulle skrive pb til alle,så må jeg indrømme at jeg egentlig hellere vil droppe Baby.dk,og så bare have de venner herfra på Facebook som jeg har.

Håber det giver mening,for det er bestemt ikke noget jeg gør for at skabe mere splid mellem folk

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

Ja,jeg overvejede også at skrive en pb,men det synes jeg bare virker så...jeg ved ikke...som om jeg lusker rundt helt alene,hvis I forstår?Jeg vil jo gerne kommentere på alle NSernes tråde,men kan bare ikke gøre det i klubben,så hvis jeg skulle skrive pb til alle,så må jeg indrømme at jeg egentlig hellere vil droppe Baby.dk,og så bare have de venner herfra på Facebook som jeg har.

Håber det giver mening,for det er bestemt ikke noget jeg gør for at skabe mere splid mellem folk

Ja, jeg forstår dig godt, for jeg har det et eller andet sted lidt lige sådan...ville ønske, at man kunne skrive i klubber, selv om man ikke er plus...!Men jeg sender dig lige en lille PB...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.