Kan nogle svare mig på dette ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Lotte14

Hvordan kan det lade sig gøre at vi i januar måned fik et brev om at vi lå nr. 4 til en lejlighed, og så her 3 måneder senere kontakter vi boligselskabet (da vi synes det er utroligt at vi ikke har hørt mere) og så får vi at vide at vi ligger nr. 53?  Jeg synes, at det er fuldstændig underlig!

//Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Jakob'sMor

Charlotte89 skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre at vi i januar måned fik et brev om at vi lå nr. 4 til en lejlighed, og så her 3 måneder senere kontakter vi boligselskabet (da vi synes det er utroligt at vi ikke har hørt mere) og så får vi at vide at vi ligger nr. 53?  Jeg synes, at det er fuldstændig underlig!

//Charlotte

Hvilket boligselvskab er det? Mit sendte et brev ud hvor man skullle betale 300 for at blive på ventelisten og ikke midste sine pladser. Kan det være det der måske er sket?

Men det er da træls at rygge ned til nummer chock

Anmeld

12. april 2011

Lotte14

Jakob'sMor skriver:

Hvilket boligselvskab er det? Mit sendte et brev ud hvor man skullle betale 300 for at blive på ventelisten og ikke midste sine pladser. Kan det være det der måske er sket?

Men det er da træls at rygge ned til nummer chock

Det er Sundby-Hvorup Boligselskab i Nørresundby. Det kan ikke rigtig være derfor, da vi ikke har været på ventelisten i et år endnu, og der betaler man for et år af gangen. Vi kan virkelig ikke forstå det.

Anmeld

12. april 2011

Stumpen

Er I blevet tilbudt en lejlighed som I ikke har takket ja eller nej til?? Jeg ved i vores boligselskab kommer man bagerst i køen hvis ikke man reagerer på et tilbud af en lejlighed...

Anmeld

12. april 2011

Lotte14

Stumpen skriver:

Er I blevet tilbudt en lejlighed som I ikke har takket ja eller nej til?? Jeg ved i vores boligselskab kommer man bagerst i køen hvis ikke man reagerer på et tilbud af en lejlighed...

Vi takkede ja til den lejlighed som vi lå nr. 4 til der i januar måned, men vi fik den desværre ikke da en af dem foran os også takkede ja.

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

Charlotte89 skriver:

Det er Sundby-Hvorup Boligselskab i Nørresundby. Det kan ikke rigtig være derfor, da vi ikke har været på ventelisten i et år endnu, og der betaler man for et år af gangen. Vi kan virkelig ikke forstå det.

Jeg ville da nok liiiige ringe og spørge om en forklaring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.