Hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Diana...

Hej i skønne Q.

Hvad laver i sådan en sen mandags aften? Jeg ligger i sengen med en sovende Nadia ved min siden og vente på manden min kommer hjem fra arbejde. JEG HADER AT VÆRE ALENE OM AFTEN I SÆR SÅ SENT.

Så nu ligger jeg og kikker på kaniner og overvejer hvor mange bure manden mere skal bygge til mig he he 

I velkommen til at se min hjemmeside min mine ikke så mange kaniner lige nu  Og læg endelig en lille hilsen  

Knus Diana www.stald-diluca.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Silvermist

Jeg sidder stadig foran Baby.dk og Facebook, selvom jeg mange gange har sagt til mig selv "gå dog i seng!". Jeg går også meget snart i seng. Tja, når min mand holder op med at se på trommevideoer på Youtube...

Vores søde dværghamster Molly tumler rundt inde i sit bur. Det er så hyggeligt at se på.

Begge vores prinsesser sover trygt og min yngste datter har slet ikke vågnet og klaget pga. sutten. Det venter hun nok bare med indtil senere, når vi har lagt os under dynen 

Anmeld

12. april 2011

Diana...

Silvermist skriver:

Jeg sidder stadig foran Baby.dk og Facebook, selvom jeg mange gange har sagt til mig selv "gå dog i seng!". Jeg går også meget snart i seng. Tja, når min mand holder op med at se på trommevideoer på Youtube...

Vores søde dværghamster Molly tumler rundt inde i sit bur. Det er så hyggeligt at se på.

Begge vores prinsesser sover trygt og min yngste datter har slet ikke vågnet og klaget pga. sutten. Det venter hun nok bare med indtil senere, når vi har lagt os under dynen 

Dejligt uden brok her har det været stik modsat af hvad det plejer Lucas har ville have en tår og drikker hver halve time siden han er kommet i seng kl 19 han plejer kun og få en tå en gang på hans lur. Nadia er allerede blevet ammet 2 gange hun plejer så først at blive ammet kl 03 TYPISK når man er alene hjemme 

Her vil jeg også snart gå i seng. 

Du må sove rigtig godt når du når der til 

Anmeld

12. april 2011

Silvermist

Dejligt uden brok her har det været stik modsat af hvad det plejer Lucas har ville have en tår og drikker hver halve time siden han er kommet i seng kl 19 han plejer kun og få en tå en gang på hans lur. Nadia er allerede blevet ammet 2 gange hun plejer så først at blive ammet kl 03 TYPISK når man er alene hjemme 

Her vil jeg også snart gå i seng. 

Du må sove rigtig godt når du når der til 

Hvor lyder det "hyggeligt" 

Ej, nu går jeg også i seng og hiver manden med. Han skal også tidligt op, så nu går den ikke længere... (stakkels ham, han ser ellers så tilfreds ud, stamper ned med fødderne og ryster underligt med hovedet... skøre musiker)

Jeg håber at du får en okay rolig nat 

Anmeld

12. april 2011

Anneiris

Diana... skriver:

Hej i skønne Q.

Hvad laver i sådan en sen mandags aften? Jeg ligger i sengen med en sovende Nadia ved min siden og vente på manden min kommer hjem fra arbejde. JEG HADER AT VÆRE ALENE OM AFTEN I SÆR SÅ SENT.

Så nu ligger jeg og kikker på kaniner og overvejer hvor mange bure manden mere skal bygge til mig he he 

I velkommen til at se min hjemmeside min mine ikke så mange kaniner lige nu  Og læg endelig en lille hilsen  

Knus Diana www.stald-diluca.dk

Jeg sidder inde i stuen og ser ''Two an a half men'', lurer lidt på baby.dk-Facebook & Viaplay.dk Hæ hæ..

Min prinsesse sover klokken 20 hvér aften, og så er det ''ANNE TID'' :p Weehee..

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

Det vil i ikke vide 

Gas .. ligger på sofaen med en meget træt dreng der er gået kold ved siden af mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.