hjælp :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

mulle7430

hejsa

håber i kan hjælpe mig

når jeg laver royal icing bliver de SÅ stiv at det kun kan holde sig max 10 min og det er ikke til og arbejde med og jeg gør som der står i kage hæftet men hvor lang tid skal man piske det for jeg gør det længe  

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

LISBETH:-)

mulle7430 skriver:

hejsa

håber i kan hjælpe mig

når jeg laver royal icing bliver de SÅ stiv at det kun kan holde sig max 10 min og det er ikke til og arbejde med og jeg gør som der står i kage hæftet men hvor lang tid skal man piske det for jeg gør det længe  

tak på forhånd

Du må IKKe piske så pisker du alt luften ud af det. Du skal bare røre med en gaffel.

Anmeld

11. april 2011

mulle7430

lisbeth2910 skriver:

Du må IKKe piske så pisker du alt luften ud af det. Du skal bare røre med en gaffel.

ok så er det nok derfor den bliver så stiv

tusinde tak for hjælpen det prøver jeg

Anmeld

11. april 2011

LISBETH:-)

mulle7430 skriver:

ok så er det nok derfor den bliver så stiv

tusinde tak for hjælpen det prøver jeg

Hvis den bliver alt for stiv så putter du nok for meget flormelis i  Jeg læste det som om den ikke ville blive stiv. Sorry er vist lidt træt...................

Anmeld

12. april 2011

mulle7430

lisbeth2910 skriver:

Hvis den bliver alt for stiv så putter du nok for meget flormelis i  Jeg læste det som om den ikke ville blive stiv. Sorry er vist lidt træt...................

hehe smiler nej der står der skal 300 g i og det puttet jeg i men vil ikke piske med elspisker næster gang ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.