Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

aya-zia

åhhhhh nej stakkels lille skattehund...

HADER den nye lov...

men SMUK hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Grynt

En hund der ikke er til at stole på, en hund som jeg aldrig ville have noget at gøre med mine børn....sorry to say

Anmeld

12. april 2011

aya-zia

Malousmor87 skriver:

Bølle..

ej hvor er de bare for lækkre... SNYD SNYD SNYD...

Anmeld

12. april 2011

MorTilMalene

der er vidst en der ikke vil gå pænt... griner.. sååå dejlig...

Anmeld

12. april 2011

JustMe

Jeg tænker "sikke nogle søde store flapører" og "den har vist samme problem med at trække, som vores terrier har haft"  Sidstnævnte pga snudeselen, som jeg anatger er pga et trækkeproblem eller bare fordi den er praktisk at have med større hunde, der har mere kraft

Men jeg er også selv vild med den type hunde. Havde kæresten kunnet tåle den race, havde vi ganske givet haft en Staffordshire Bullterrier nu.

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

min tanke er nok, at jeg ville tage min datter i hånden og gå en bue udenom når vi skulle forbi.

Anmeld

12. april 2011

lauras*mor*

en hundd der er ked af ikke at kunne lege med..

Anmeld

12. april 2011

Steph_Laurits

Farlig hund der angriber folk!

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Det er virkelig interessant at læse hvad de forskellige mennesker tænker. På den måde kan jeg også få en lille smule indblik i hvad folk faktisk tænker når jeg går med mine hunde og mange af de svar der kommer bekræfter også min mistanke.. Jeg kan bruge alle jeres svar, også selv om at mange af dem måske ikke er noget jeg selv ville svare men det ER jo førstehånds indtrykket jeg skal have svar på, om de er hårde eller ej. 

Anmeld

12. april 2011

Kvindemin

Anonym skriver:

Det er virkelig interessant at læse hvad de forskellige mennesker tænker. På den måde kan jeg også få en lille smule indblik i hvad folk faktisk tænker når jeg går med mine hunde og mange af de svar der kommer bekræfter også min mistanke.. Jeg kan bruge alle jeres svar, også selv om at mange af dem måske ikke er noget jeg selv ville svare men det ER jo førstehånds indtrykket jeg skal have svar på, om de er hårde eller ej. 

Mange hårde svar, inkl. mit eget
Fik faktis dårlig samvittighed over jeg skrev det så hårdt...
Men det er sådan jeg tænker og ser på det  

Så var bare ærlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.