Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg købte en cykelhjelm i dag i Fakta til 100 kr men da jeg kom hjem opdagede jeg der stod SKIHJELM på?? Det ligner jo fuldstændig en cykelhjelm så mit spørgsmål er om jeg kan bruge den?? eller??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg købte en cykelhjelm i dag i Fakta til 100 kr men da jeg kom hjem opdagede jeg der stod SKIHJELM på?? Det ligner jo fuldstændig en cykelhjelm så mit spørgsmål er om jeg kan bruge den?? eller??
er det til dig eller barn?
Ja det vil jeg da mene, at du kan
KaLee skriver: er det til dig eller barn?
mit barn?
Dictes mor skriver: Ja det vil jeg da mene, at du kan
hvad er forskellen?? den er ihvertfald ikke synlig hvis noget så virker denne mere beskyttende da den bækker godt om ørene også
Det er jeg ret sikker på du kan Min hjelm er en snowboardhjelm...men købt hos en cykelhandler og som cykelhjelm
Anonym skriver: mit barn?
Du er jo anonym så må gætte mig frem... ;-)
*Sofie* skriver: Det er jeg ret sikker på du kan Min hjelm er en snowboardhjelm...men købt hos en cykelhandler og som cykelhjelm
ok men hvorfor mon de skriver skihjelm når de sælger dem som cykelhjelm hos en cykelhandler?
He he......... den har jeg også købt til min søn. Han blev super glad for den !!
Så JA hvis du spørger mig
KaLee skriver: Du er jo anonym så må gætte mig frem... ;-)
synes bare det er lidt pinligt hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128