Tusind tak Katja og Chatarina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Skouboe

For en super skøn frokost date

Det er længe siden jeg har grint så meget og det er alt sammen Chatarinas skyld

Jeg stemmer klart for at vi gør det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Karo

Jeps det er helt sikkert Chatarinas skyld

Men det var super hyggeligt, og dejligt at blive luftet lidt. Og ja det SKAL vi helt sikkert gøre igen.

Anmeld

11. april 2011

Klumpe-dumpe

I tjøwenhawner er da også noget for jer selv

Det lyder rigtig hyggeligt, og som man burde ha´været der

Anmeld

11. april 2011

JustAnotherName

Iiiiiih, jeg vil OSSE grine af Chatarina    .....Lyder til at I har hygget Jer. Jeg er kun rimelig meget misundelig  Gad så godt have haft muligheden for at sidde med og sludre med Jer ......Måske en dag!?

Anmeld

11. april 2011

Karo

JustAnotherName skriver:

Iiiiiih, jeg vil OSSE grine af Chatarina    .....Lyder til at I har hygget Jer. Jeg er kun rimelig meget misundelig  Gad så godt have haft muligheden for at sidde med og sludre med Jer ......Måske en dag!?

Du er meget velkommen

Hyggeligt var det helt sikkert.

Anmeld

11. april 2011

ChatH

Skouboe skriver:

For en super skøn frokost date

Det er længe siden jeg har grint så meget og det er alt sammen Chatarinas skyld

Jeg stemmer klart for at vi gør det igen.

bare grin af mig.. mine skuldre er store nok.. gad vide hvorfor jeg har den indvirkning på folk.. syntes da jeg opfører mig meget pænt..

Men tusinde tak tøser, det var vildt hyggeligt og sjovt...

selv om valde lige skulle vise sine skrige talenter.. 

og vi gør det helt sikkert snart igen. vi har jo i hvert fald en terasse warming date

Anmeld

11. april 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

ja kom endelig langvejs fra for at grine af mig måske jeg skulle få mig et bur og en skammel så kan jeg sidde til fri afbenytning

ej søde du kommer bare, i kan bo hos os

Anmeld

11. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

bare grin af mig.. mine skuldre er store nok.. gad vide hvorfor jeg har den indvirkning på folk.. syntes da jeg opfører mig meget pænt..

Men tusinde tak tøser, det var vildt hyggeligt og sjovt...

selv om valde lige skulle vise sine skrige talenter.. 

og vi gør det helt sikkert snart igen. vi har jo i hvert fald en terasse warming date

Jeg skrev jo ikke at det var dig vi grinede af... Bare at det var din skyld at jeg græd af grin i flere omgange.. Og også Katjas men nu er alting jo din skyld..

Og udover terrasse warmingen hørte jeg også godt at vi inviterede os selv til have warming hos Katja

Og jeg kommer såmænd nok i tanke om et eller andet, der skal indvies..., så vi har rig lejlighed til at gentage successen...

Anmeld

11. april 2011

Skouboe

CVVE skriver:

ja kom endelig langvejs fra for at grine af mig måske jeg skulle få mig et bur og en skammel så kan jeg sidde til fri afbenytning

ej søde du kommer bare, i kan bo hos os

Det var ikke en dårlig ide.. Jeg maler et par store skilte og begynder at tage entre..

Anmeld

11. april 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Du skal være hjertelig velkommen... Og mellem chatarina og mig kan vi have en halv hær overnattende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.