Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: okay.... Men jeg har mødt mange hunde der hedder bella og ingen der hedder luna.... derfor synes jeg det er kedeligt... Jeg er mest til Nala.... det synes jeg virkelig er fint..... Ts... held og lykke med navngivningen og den lille bamse....
okay.... Men jeg har mødt mange hunde der hedder bella og ingen der hedder luna.... derfor synes jeg det er kedeligt...
Jeg er mest til Nala.... det synes jeg virkelig er fint.....
Ts... held og lykke med navngivningen og den lille bamse....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bryndis skriver: Jeg hælder også mest til Nala Og mange tak
Jeg hælder også mest til Nala Og mange tak
hun ligner virkelig en nala og hun er da bare skøn...
Jeg ville sige Nanna, syntes bare hun ligner en nanna hund... men ud fra jeres valg vil det jo så blive Nala.. Tillykke med hende og Held og lykke.
Bryndis skriver: Har lige hentet hende i dag Vi er stadig lidt i tvivl om hvad hun skal hedde. Vi har tænkt på: Neela, Nala og Lulu.
Har lige hentet hende i dag Vi er stadig lidt i tvivl om hvad hun skal hedde. Vi har tænkt på: Neela, Nala og Lulu.
Nååååååh... Kramse kramse... Husker tydeligt da vi hentede vores lille sorte klump... For fanden de er skønne...
Jeg synes, hun er en lille lækkerbisken, og var hun min, skulle hun hedde Ronja - elsker det navn
Åhh hvor er den kær...
Stemmer for Nala...
Nårh hvor er hun da bare rigtig rigtig dejlig Stort tillykke med hende
Uuh.... Jeg er SÅ vild med navnet NALA !! Havde en bamse da jeg var lille, som jeg kaldte Nala ... Kommer til at tænke på Nala fra Løverens Konge..
Bryndis skriver:Har lige hentet hende i dag Vi er stadig lidt i tvivl om hvad hun skal hedde. Vi har tænkt på: Neela, Nala og Lulu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128