det det med man skal stemme på børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. april 2011

Anonym trådstarter

Hej Damer.....

Sad lige og kiggede min facebook og der er flere som laver opslag med at man skal stemme på deres børn i div konkurancer.

Jeg tænker lidt at jeg da selv ville sidde tilbage sådan lidt. Jamen jeg har jo bedt folk om at stemme, og nogen stemmer måske enda kun fordi man bliver ved med at slå de her opslag op, og ikke fordi de i virkeligheden syntes ens barn er det kønneste/sødeste... Måsle føler de sig faktisk nærmest tvunget til at svare??

Og hvor fedt er det så lige at have vundet en komkurance?? Det er jo med snyd.....

Kan i følge mig i hvad jeg mener??

Skriver som ano for ikke at træde nogen over tærene...

Mvh Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej Damer.....

Sad lige og kiggede min facebook og der er flere som laver opslag med at man skal stemme på deres børn i div konkurancer.

Jeg tænker lidt at jeg da selv ville sidde tilbage sådan lidt. Jamen jeg har jo bedt folk om at stemme, og nogen stemmer måske enda kun fordi man bliver ved med at slå de her opslag op, og ikke fordi de i virkeligheden syntes ens barn er det kønneste/sødeste... Måsle føler de sig faktisk nærmest tvunget til at svare??

Og hvor fedt er det så lige at have vundet en komkurance?? Det er jo med snyd.....

Mvh Mig

Næ, egentlig ikke...altså det er jo ikke den dejligste der vinder men den der får flest stemmer..alle ved jo at alle børn er lige dejlige, så konkurrencen er vel fra starten ikke en reel konkurrence...

Jeg stemmer aldrig på de der...men mest fordi jeg bare erd oven..

Anmeld

11. april 2011

Stumpen

De der indlæg med "stem på mit barn" går jegenten  laaaaaaaaaaangt uden om eller også går jeg ind og ser hvilken konkurrence det er og ser de andre billeder igennem og stemmer på det billede jeg synes er bedst...

Anmeld

11. april 2011

MetteMTH

Anonym skriver:

Hej Damer.....

Mvh Mig

Jeg kan godt følge dig..

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Næ, egentlig ikke...altså det er jo ikke den dejligste der vinder men den der får flest stemmer..alle ved jo at alle børn er lige dejlige, så konkurrencen er vel fra starten ikke en reel konkurrence...

Jeg stemmer aldrig på de der...men mest fordi jeg bare erd oven..

Er jo ikke for sjovt de kalder det. Mådenses dejligste baby, eller hva de nu hedder.....

Og alle børn er jo ikke lige dejlige... Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ser nogen børn som er kønnere end andre!

Anmeld

11. april 2011

millesofie

Stumpen skriver:

De der indlæg med "stem på mit barn" går jegenten  laaaaaaaaaaangt uden om eller også går jeg ind og ser hvilken konkurrence det er og ser de andre billeder igennem og stemmer på det billede jeg synes er bedst...

hi hi

det er også sådan jeg gør  enten eller

Anmeld

11. april 2011

twinny

Mette88 skriver:

Jeg kan godt følge dig..

os mig...

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Lige præcis... Gør jeg nemlig også. Jeg stemmer på den jeg nu syntes er sødest eller kønnest. Ville aldrig stemme på en fordi folk beder mig om det hvis jeg syntes en anden mere fortjener at vinde.

Anmeld

11. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Er jo ikke for sjovt de kalder det. Mådenses dejligste baby, eller hva de nu hedder.....

Og alle børn er jo ikke lige dejlige... Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ser nogen børn som er kønnere end andre!

Helt enig! Der er altså sommetider hvor jeg tænker "Søde ven, kan du da ikke se at dit barn ikke er Danmarks kønneste barn???" Og sådan er der garanteret osse nogen der tænker om mit (ikke at jeg deltager i de der konkurrencer).

Men heldigvis synes alle forældre vel at deres barn er det kønneste og sødeste der nogensinde er skabt.

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Helt enig! Der er altså sommetider hvor jeg tænker "Søde ven, kan du da ikke se at dit barn ikke er Danmarks kønneste barn???" Og sådan er der garanteret osse nogen der tænker om mit (ikke at jeg deltager i de der konkurrencer).

Men heldigvis synes alle forældre vel at deres barn er det kønneste og sødeste der nogensinde er skabt.

Tror alle syntes deres egne er de dejligste, det forstår jeg fuldt ud... Men derfor er det jo ikke sikkert alle andre syntes det, og jeg ville da som mor blive en smule "flov" hvis jeg viste mit barn kun vandt fordi jeg havde bedt en masse stemme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.