Vi har lige været på besøg hos mine forældre, hvor Stefanie spyttede noget nyt ud!!
Jeg spurgte hende, om hun ikke lige kunne gå ind til mormor med nogle magneter, "jo" sagde hun, helt rent! Det har hun aldrig sagt før, kun ja. Jeg tror ikke hun var bevidst om hun sagde det, for da jeg spurgte om hun ville sige det igen, sagde hun nej og legede videre!
Så leger hun gemmer, hendes far finder hende og siger: "dér fandt jeg dig, ha-ha". Så siger hun lige så alvorligt: "nej, ik ha-ha" - min mand var ved at falde bagover, det har hun heller aldrig sagt. Til gengæld ville hun gerne gentage sætningen og sagde det nok 10 gange efter, vi klappede, hun klappede og blev vildt glad

Da vi så skal hjem, skal hun have en "pandekage" af min far (det er sådan en leg, hvor han svinger hende rundt i luften). Hun elsker den leg. Den aller sidste tur siger min far så, hvis du skal have en sidste tur, skal du sige morfar. Hun kigger på ham med store, glade øjen, fordi hun må få må en tur mere - også kommer det, hun siger helt rent: "morfar"

Min far fik julelys i øjnene og så fik hun lige et par ekstra svingture .)
Hun har så ikke villet sige det mere!!
Hvordan pokker kan det være....nu har hun sagt sove og jo, uden hun var bevidst om det, men blot fordi hun var igang med noget leg.
Jeg begriber det ikke....!!
Lone - som blev rigtig stolt