Spørgsmål til jer, der stadig ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2011

linemus

Min Sofie er 11 mdr, men jeg vil gerne blive ved med at amme hende noget endnu. Jeg synes dog det er begyndt at være lidt besværligt. Når hun skal i seng er hun måske mæt eller overilethed og gider ikke tage fat. Det er ellers altid der, jeg har ammet hende + morgen.

Hvornår ammer du? Hvor gammelt er dit barn og hvor længe regner du med at blive ved?

Vh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

linemus

Slet ingen der ammer mere?

Anmeld

12. april 2011

BinaMor

linemus skriver:

Slet ingen der ammer mere?

altså madelina er kun knap 8 måneder men har tænkt at forsætte til jeg kan mærke hun ikke har brug for mere. Gabriella ammede jeg i 18 måneder jeg tager hellere end gerne en ammesnak

Anmeld

12. april 2011

Bondepigen

linemus skriver:

Min Sofie er 11 mdr, men jeg vil gerne blive ved med at amme hende noget endnu. Jeg synes dog det er begyndt at være lidt besværligt. Når hun skal i seng er hun måske mæt eller overilethed og gider ikke tage fat. Det er ellers altid der, jeg har ammet hende + morgen.

Hvornår ammer du? Hvor gammelt er dit barn og hvor længe regner du med at blive ved?

Vh Line

Det kan osse være, hun bare er ved at sige fra... Altså at hun ikke rigtig gider mere... Sådan var det nemlig med min datter, da hun var 8 mdr.

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Jo jo, jeg gør...min datter er snart 11 måneder og hun tager stadig ordentlig fat. Hvis jeg gav lov så ville hun sikkert gerne amme mere end de to-tre gange om dagen hun får. Jeg skærer den fra om eftermiddagen nu fordi hun ikke er interesseret i rigtig mad..stadigvæk

Jeg har vist et meget ammeglad barn

Anmeld

12. april 2011

Tulle28

Jeg ammer også stadigvæk min datter på 1 år og 2 uger (vigtigt med de 2 uger) Hun får en ammetår tidlig morgen og aften inden hun kommer i seng og hun er stadig glad for babserne, men hun ligger ikke så længe som hun gjorde tidligere, det er mere bare en kort hyggetår - sikkert også fordi jeg ikke har særlig meget mælk. Vi bliver ved så længe hun gider, selvom svigermor synes det er på tide at stoppe 

Anmeld

12. april 2011

spj

Min datter bliver 1 år om 14 dage og jeg ammer hende også stadigvæk, dog kun om aften nu. Vi har lige droppet tåren om morgen for 14 dage siden. Det har faktisk gjort, at hun sover noget længere. Hun har altid sovet igennem og vågnet ved 6-tiden hvor hun har fået morgentår også sovet videre, men de sidste par måneder vågnede hun ved 4-5 tiden og ville have en tår. Det synes jeg bare var alt for tidligt. Den første uge efter vi droppet den vågnede hun 5.30 og ville ikke sove mere men nu er hun begyndt at sove til 7-7.30 tiden. Det er så dejligt.
Men aftentåren går der nok noget tid før jeg dropper. Jeg synes den er så hyggelig og en dejlig afslutning på dagen.
Jeg synes da bare du skal fortsætte så længe du har lyst og din datter også gider.

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Tulle28 skriver:

Jeg ammer også stadigvæk min datter på 1 år og 2 uger (vigtigt med de 2 uger) Hun får en ammetår tidlig morgen og aften inden hun kommer i seng og hun er stadig glad for babserne, men hun ligger ikke så længe som hun gjorde tidligere, det er mere bare en kort hyggetår - sikkert også fordi jeg ikke har særlig meget mælk. Vi bliver ved så længe hun gider, selvom svigermor synes det er på tide at stoppe 

Det skal hun da heller ikke bestemme

Runa lå en time og babsede den igår eftermiddags...lidt hårdt for mig med alle de tænder hun har i  munden  Men hun er også syg så det er nok derfor

Anmeld

12. april 2011

Tulle28

dorthemus skriver:

Det skal hun da heller ikke bestemme

Runa lå en time og babsede den igår eftermiddags...lidt hårdt for mig med alle de tænder hun har i  munden  Men hun er også syg så det er nok derfor

Arhmen altså... Jeg har lukket ørerne for længst når det kommer til min svigermors kommentarer - det er ikke så længe siden hun mente at nu måtte jeg stoppe med at amme, så min datter kunne blive passet med overnatning Tænk at man overhovedet kan få det over sine læber.

Min datter er blevet helt vild med at hive ud i min bluse og lege tittebøh-leg med mine bryster... Hver sine fornøjelser he he

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Tulle28 skriver:

Arhmen altså... Jeg har lukket ørerne for længst når det kommer til min svigermors kommentarer - det er ikke så længe siden hun mente at nu måtte jeg stoppe med at amme, så min datter kunne blive passet med overnatning Tænk at man overhovedet kan få det over sine læber.

Min datter er blevet helt vild med at hive ud i min bluse og lege tittebøh-leg med mine bryster... Hver sine fornøjelser he he

Årh den kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.