da vores dejlige datter blev født var jeg med i noget der hedder isis projekt, fordi jeg er psykisk syg.. vi fik 2 ´som kom hjemme hos os 2 gange om ugen, for at observere.. efter 1 måned bestemte de at de ikke skulle komme mere, da alt fungerede rigtig fint... Vores sundhedplejerske forsatte med at komme, men har kun været her 2 gange det sidste halve år(vores datter er 10 mdr)... idag har vi så fået et brev ind ad døren, hvor der står at vores sundhedplejerske har kontaktet kommunen fordi hun mener, at vi skal i familiebehndling.. JEG FORSTÅR DET IKKE... vores datter er ren og pæn, i trivsel, følger med i udviklingen og passer sin vuggestue.. vuggestuen er kommet med en udtalelse og siger at hun trives fint og har det super godt.. hvordan kan vores sundhedsplejerske tillade sig det, når hun har været her 2 gange på et halvt år
jeg er virkelig ked, for vi gør alt for vores børn og sørger for at holde dem rene og pæne, give dem masser af kærlighed o.s.v.
jeg er under uddannelse som pædagog, og en igang med de sidste eksamener, min mand arbejder som pedel.. 
Anmeld