meldt til kommunen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

da vores dejlige datter blev født var jeg med i noget der hedder isis projekt, fordi jeg er psykisk syg.. vi fik 2 ´som kom hjemme hos os 2 gange om ugen, for at observere.. efter 1 måned bestemte de at de ikke skulle komme mere, da alt fungerede rigtig fint... Vores sundhedplejerske forsatte med at komme, men har kun været her 2 gange det sidste halve år(vores datter er 10 mdr)... idag har vi så fået et brev ind ad døren, hvor der står at vores sundhedplejerske har kontaktet kommunen fordi hun mener, at vi skal i familiebehndling.. JEG FORSTÅR DET IKKE... vores datter er ren og pæn, i trivsel, følger med i udviklingen og passer sin vuggestue.. vuggestuen er kommet med en udtalelse og siger at hun trives fint og har det super godt.. hvordan kan vores sundhedsplejerske tillade sig det, når hun har været her 2 gange på et halvt år

jeg er virkelig ked, for vi gør alt for vores børn og sørger for at holde dem rene og pæne, give dem masser af kærlighed o.s.v.

jeg er under uddannelse som pædagog, og en igang med de sidste eksamener, min mand arbejder som pedel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

henh01

ved ikke hvad jeg skal sige, men synes da du skal ringe til kommunen og bede dem om en forklaring på hvad underetningen går ud på?

Du har jo krav på akt indsigt i alt der omfatter dig og dine børn.

SP er i sin gode ret til at indberette hvis hun mener der er en reel grund, men må da indrømme at det virker mærkeligt når VS har den modsatte opfattelse.

Ved du hvad underretningen omhandler?

Du får lige et kæmpe

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

nej jeg aner det ikke hun ved jo slet ikke hvordan det går herhjemme i øjeblikket.. der kommer nogle folk fra kommunen på torsdag, så må de jo fortælle hvad det er de har mistanke om, eller hvad de mener vi gør forkert er helt grædefærdig, for gør virkelig alt.. men vores sunhedsplejerske, har altid været ret skeptisk, har her på det sidste følt at hun bare skulle finde nogle fejl ved os.. jeg synes vi er en velfungerende familie, og vi har en struktureret hverdag.. forstår slet ikke hendes bekymring

Anmeld

11. april 2011

twinny

det lyder virkelig underligt... Nu kender jeg ikk noget til sådan noget.... Men jeg ville ikke smutte uden at give dig en  herfra....

Anmeld

11. april 2011

Corn

Det lyder som om I ikke har noget at frygte, så lad dem endelig komme og vis dem hvad I kan...

Anmeld

11. april 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

da vores dejlige datter blev født var jeg med i noget der hedder isis projekt, fordi jeg er psykisk syg.. vi fik 2 ´som kom hjemme hos os 2 gange om ugen, for at observere.. efter 1 måned bestemte de at de ikke skulle komme mere, da alt fungerede rigtig fint... Vores sundhedplejerske forsatte med at komme, men har kun været her 2 gange det sidste halve år(vores datter er 10 mdr)... idag har vi så fået et brev ind ad døren, hvor der står at vores sundhedplejerske har kontaktet kommunen fordi hun mener, at vi skal i familiebehndling.. JEG FORSTÅR DET IKKE... vores datter er ren og pæn, i trivsel, følger med i udviklingen og passer sin vuggestue.. vuggestuen er kommet med en udtalelse og siger at hun trives fint og har det super godt.. hvordan kan vores sundhedsplejerske tillade sig det, når hun har været her 2 gange på et halvt år

jeg er virkelig ked, for vi gør alt for vores børn og sørger for at holde dem rene og pæne, give dem masser af kærlighed o.s.v.

jeg er under uddannelse som pædagog, og en igang med de sidste eksamener, min mand arbejder som pedel..

Vil først og fremmest starte med at give et ordenligt klem...

Synes på ingen måde i fortjener det, uden en ordenligt forklaring.. Vil ikke mene en sundhedsplejerske kan komme med sådan en udtalelse, når hun ingengang kommer fast i jeres hjem.. lyder for dumt..

Men synes du ska ringe til kommunen og forlange en ordentlig forklaring, så du kan forsvare dig selv lidt...

Rigtig meget held og lykke og masser af kryds herfra

Anmeld

11. april 2011

Aves.

HUn må jo have en bekymring. Kan du ikke ringe til sp og høre hvad det drejer sig om, det er jo helt sikkert ikek for at genere jer. Og ellers så er det jo bare om at gå ind i en dialog med kommunen og byd dem velkommen når de kommer.

Jeg ville ikke frygte det...men det er da trist at sp ikke har snakket med dig om hendes bekymringer.

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Det lyder som om I ikke har noget at frygte, så lad dem endelig komme og vis dem hvad I kan...

de siger min mand osse han siger at jeg ikke skal være nervøs, for vi har intet at skjule.. synes bare det er en grov beskyldning alligevel.. og man bliver da ked af det, når nogen mener at man ikke er istand til at tage sig af sit barn.. men ja, de kan bare komme, for de kan ikke røre os..

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

HUn må jo have en bekymring. Kan du ikke ringe til sp og høre hvad det drejer sig om, det er jo helt sikkert ikek for at genere jer. Og ellers så er det jo bare om at gå ind i en dialog med kommunen og byd dem velkommen når de kommer.

Jeg ville ikke frygte det...men det er da trist at sp ikke har snakket med dig om hendes bekymringer.

hun har sagt at hun frygtede at jeg var deprimeret, eller at jeg fik en depression.. jeg forsikrede hende om at der ingen grund til bekymring var.. jeg tog min medicin som jeg skulle, og havde det godt.. men hun troede så åbenbart ikke på mig det er så osse 3 mdr siden hun har været her.. og der gik jeg stadig hjemme på barsel med den lille.. nu er jeg startet på uddannelse og den lille i institution.. hun er jo slet ikke med på hvordan hverdagen går nu...

Anmeld

11. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

hun har sagt at hun frygtede at jeg var deprimeret, eller at jeg fik en depression.. jeg forsikrede hende om at der ingen grund til bekymring var.. jeg tog min medicin som jeg skulle, og havde det godt.. men hun troede så åbenbart ikke på mig det er så osse 3 mdr siden hun har været her.. og der gik jeg stadig hjemme på barsel med den lille.. nu er jeg startet på uddannelse og den lille i institution.. hun er jo slet ikke med på hvordan hverdagen går nu...

Men så skal du da bare tage det roligt... det er jo kun for at drage omsorg for jer....og er der intet at komme efter så er det bare sådan jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.