HJÆLP - vægten går amok :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen,

var ved at falde bagover den anden dag, da jeg lige skulle tjekke vægten... + 6 kilo   

Er 17 uger henne, så synes jo det er aaaalt for meget allerede, og forstår det virkelig ikke, for spiser som jeg altid har gjort, havregryn eller müsli til morgenmad, frugt og rugbrød på arbejde, og aftensmaden varierer jo så, men bruger ALDRIG noget fedtstof... Det er som om mit stofskifte bare er gået i stå, er bange for hvad det ender med   

Nogen der kan hjælpe mig - pleeeeeease????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Wimmie

Det er jo normalt at tage 10-15 kg. på og du er næsten halvvejs og har taget 6 kg på, så det lyder da ikke så vildt igen...

Nu ved jeg ikke hvor meget du havde regnet med at have taget på på nuværende tidspunkt, men jeg tror ikke der er noget at være bekymret over endnu...

Anmeld

12. april 2011

fønix

Anonym skriver:

Hej allesammen,

var ved at falde bagover den anden dag, da jeg lige skulle tjekke vægten... + 6 kilo   

Er 17 uger henne, så synes jo det er aaaalt for meget allerede, og forstår det virkelig ikke, for spiser som jeg altid har gjort, havregryn eller müsli til morgenmad, frugt og rugbrød på arbejde, og aftensmaden varierer jo så, men bruger ALDRIG noget fedtstof... Det er som om mit stofskifte bare er gået i stå, er bange for hvad det ender med   

Nogen der kan hjælpe mig - pleeeeeease????????

jeg synes ikk det er så meget igen, det er jo ca 300g om ugen og hvis du tænker på hvor meget babyen vejer plus alt ''tilbehøret'' så er du helt fint med og det er slet ikke meget du har taget på 

Anmeld

12. april 2011

Jemion

Jeg er enig med de andre, du er trods alt næsten halvvejs  

Jeg har taget det samme på indtil videre måske endda lidt mer´ og er kun 2 uger længere henne end dig  

Du skal tænke positivt det skal nok komme af igen når bebse kommer ud 

Anmeld

12. april 2011

Koen.

Jeg synes altså det er helt passende i forhold til hvor langt du er! Da jeg var i uge 12 havde jeg taget 5-6 kg på

Anmeld

12. april 2011

Sofia

ORK det er ingenting! Jeg tog mindst det samme på! Jeg endte med en plus vægt på 25 og tre uger efter fødslen havde jeg tabt 18, så de ryger hurtigt igen!

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

TUSIND MANGE TAK FOR ALLE JERES SVAR DEJLIGE TØSER

DET GAV LIDT RO I SJÆLEN - OG JA, SÅ MÅ JEG BARE GÅ LIDT LÆNGERE TURE MED BARNEVOGNEN, NÅR DEN LILLE ER KOMMET TIL VERDEN, LIGNER GLADELIGT EN FLODHEST FOR DEN LILLES SKYLD  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.