Barnevogn eller klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

babymusen3

hej alle sammen, har brug for et par meninger...

Min datter er allerede vokset ud af den barnevogn vi havde købt, hun er 7½ mdr. Mit spørgsmål er så ville i købe en ny brugt barnevogn med langt liggemål eller en klapvogn?

Hun er vel ca. 75-76 cm lang nu, og 10 kg. Håber i gider komme med jeres mening da jeg syntes det er et mindre dilemma for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

mamax3

babymusen3 skriver:

Min datter er allerede vokset ud af den barnevogn vi havde købt, hun er 7½ mdr. Mit spørgsmål er så ville i købe en ny brugt barnevogn med langt liggemål eller en klapvogn?

Hun er vel ca. 75-76 cm lang nu, og 10 kg. Håber i gider komme med jeres mening da jeg syntes det er et mindre dilemma for mig

Min datter er 2 år og bruger barnevogn endnu... og ville ikke ku undvære min hun bruger den i dagplejen...

og voksede hun ud af sin ville jeg købe en ny...

Anmeld

11. april 2011

Lunae

babymusen3 skriver:

Det kommer an på hvad du skal bruge den til! hvis det er med henblik på at hun skal sove til middag ude, så ville jeg vælge barnevogn, men hvis det også er en vogn, som du skal bruge, når du skal ud, så ville jeg bestemt vælge klapvogn! Min datter har en barnevogn, som hun sover i og så har hun en klapvogn, som vi bruger i det daglige - hun er 7 mdr!

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Lunae skriver:

Det kommer an på hvad du skal bruge den til! hvis det er med henblik på at hun skal sove til middag ude, så ville jeg vælge barnevogn, men hvis det også er en vogn, som du skal bruge, når du skal ud, så ville jeg bestemt vælge klapvogn! Min datter har en barnevogn, som hun sover i og så har hun en klapvogn, som vi bruger i det daglige - hun er 7 mdr!

Anmeld

11. april 2011

babymusen3

jamen det er faktisk til brug i det daglige, har en gammel vogn på altanen som ikke rigtig fungere til andet end som sovevogn.

Så det er en vogn jeg skal bruge hver dag, og i vuggestue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.