Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Farmakonom
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru. Skovrup skriver: Min mand er på nuværende tidspunkt igang med denne uddannelse, inden han begyndte undersøgte han jo mulighederne på kryds og tværs. Han er 25 år, så det kritererie opfyldte han uden problemer, men han har desværre ikke et år's erfaring inde for lige det område, da han er uddannet tømre. Vil lige sige til dig, ikke for at virke pesimistisk eller negativ på nogen måde, men det er meget svært at komme ind på selve uddannelsen.
Min mand er på nuværende tidspunkt igang med denne uddannelse, inden han begyndte undersøgte han jo mulighederne på kryds og tværs.
Han er 25 år, så det kritererie opfyldte han uden problemer, men han har desværre ikke et år's erfaring inde for lige det område, da han er uddannet tømre.
Vil lige sige til dig, ikke for at virke pesimistisk eller negativ på nogen måde, men det er meget svært at komme ind på selve uddannelsen.
Ok men tror jeg har en masse fordele ,,, 38 år , 5 års erfaring som pæd medhjælper, social og sundhedshjælper udd og 2 års erfaring med arbejde med handicappede
Mary skriver: Farmakonom
Ved du hvad elev lønnen er på den ??
undskyld hvis dette er skrevet på forhånd.
Offentlig administration assistent uddannelse kan man tage som voksenlærling, lønnen hedder pt. 18.500 ca.
Farmakonom:Super god uddannelse med lav arbejdsløshed og masser af forskellige jobmuligheder.Du får løn under hele uddannelsen. Den månedlige begyndelsesløn er ca. 10.000 kr. det første år. Den stiger til ca. 11.500 kr. det tredje år. Under teorikurserne kan du vælge at bo på Pharmakon i Hillerød.Det er gratis at bo og spise på skolen.
MaleneG skriver: undskyld hvis dette er skrevet på forhånd. Offentlig administration assistent uddannelse kan man tage som voksenlærling, lønnen hedder pt. 18.500 ca.
kommer an på hvor i landet man er, og hvilket offentlige man er ansat under :-)
KaLee skriver: kommer an på hvor i landet man er, og hvilket offentlige man er ansat under :-)
Ja det er har du fulstændig ret i , men jeg gik ud fra at hun skulle arbejde i område 3 ligesom jeg, da hun hører under østdanmark.
Og så er det indenfor det kommunale
Mutti2B skriver: Lægesekretærelev . Ved ikke hvad lønnen er endnu, for skal først begynde til oktober. Men mener standardlønnen ligger på de 16.500kr.
Lægesekretærelev . Ved ikke hvad lønnen er endnu, for skal først begynde til oktober. Men mener standardlønnen ligger på de 16.500kr.
Jeps, lægesekretærelev..det er jeg og lønnen ligger på lidt over 19.000.. synes det er en okay løn
Knus D.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128