er det slimproppen der er gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2011

betiinsen

Hej piger..

her igår havde jeg sådan noget meget gele agtigt noget der kom da jeg tissede. Der var forholdsvis meget og det komme af flere omgange i løbet af 1-2 dage.
det var hvidt eller gennemsigtigt, og var ret tykt.. ved godt det lyder klamt..

men er det normalt nu her, jeg er i uge 35 i morgen? og har det nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

NinaNymannMadsen

betiinsen skriver:

Hej piger..

her igår havde jeg sådan noget meget gele agtigt noget der kom da jeg tissede. Der var forholdsvis meget og det komme af flere omgange i løbet af 1-2 dage.
det var hvidt eller gennemsigtigt, og var ret tykt.. ved godt det lyder klamt..

men er det normalt nu her, jeg er i uge 35 i morgen? og har det nogen betydning?

kunne lyde som slimproppen. men så vidt jeg husker kan den godt gå noget tid før der sker mere så det er meget normalt vil jeg nu mene.

Anmeld

11. april 2011

betiinsen

Astasmor skriver:

kunne lyde som slimproppen. men så vidt jeg husker kan den godt gå noget tid før der sker mere så det er meget normalt vil jeg nu mene.

okay super, vidste nemlig ikke hvad det var, så googlede det, og synes godt det kunne lyde som det..

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

betiinsen skriver:

okay super, vidste nemlig ikke hvad det var, så googlede det, og synes godt det kunne lyde som det..

ja nemlig... kan ikke slev huske hvordan det var da jeg ventede min datter. kan ikke huske slimproppen røg eller noget som helst. men kunne godt lyde som det og som sagt mener at der godt kan gå tid fra den er røget til fødslen går igang.

Anmeld

11. april 2011

betiinsen

Astasmor skriver:

ja nemlig... kan ikke slev huske hvordan det var da jeg ventede min datter. kan ikke huske slimproppen røg eller noget som helst. men kunne godt lyde som det og som sagt mener at der godt kan gå tid fra den er røget til fødslen går igang.

ja tror også det er meget forskelligt.. mener de siger helt op til 6 uger.. når men det passer også fint, for vi skal flytte på fredag hehe

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

betiinsen skriver:

ja tror også det er meget forskelligt.. mener de siger helt op til 6 uger.. når men det passer også fint, for vi skal flytte på fredag hehe

ja så ahr du da slet ikke tid til at fødslen går igang nu da.

Anmeld

11. april 2011

betiinsen

Astasmor skriver:

ja så ahr du da slet ikke tid til at fødslen går igang nu da.

haha nej det er lige det.. så går jeg ud fra jeg har ca. 5-6 uger endnu

Anmeld

11. april 2011

NinaNymannMadsen

betiinsen skriver:

haha nej det er lige det.. så går jeg ud fra jeg har ca. 5-6 uger endnu

jah... men baby kommer og baby kommer jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.