At faa et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

Miamaja

Sidder og bliver helt rorstromsk sommetider. ja, farmand gor det ogsaa kan jeg se... taenker ofte... hvor er det bare utroligt.. kan ikke helt forstaa jeg er Moar. kan det virkelig passe...
det er en utrolig folelse , berigende og skon men ogsaa farlig, for det er et liv der er afhangig af dig og haaber du gor det godt nok.
det er jo heller ikke kun her nu. det er mange aar fremover at der er denne vidunderlige og kraevende skabning der har brug for dig og dine evner i tide og utide og du er paa 24 timer i dognet. for sadan er det at vaere moar og far. det er en folelse der paa samme tid gor mig meget varm om hjertet og bange.
saadan har jeg det med at vaere moar. for det er en ny verden for mig. jeg har aldrig for taenkt paa hvor vidunderlig en folelse det er at ville ofre sig for sit barn. foer handlede det mest om hvilke behov jeg selv havde og nu taenker jeg mere paa, mit barn hele tiden. det er det vigtigeste. jeg er ikke laengere det vigtigeste. det er ikke fordi sadan skal det vaere. jo, det skal det men det er en folelse der er kommet naturligt. jeg vil hellere opgive det hele hvis det er godt for mit barn.
hvor jeg haaber mit barn vil faa et lykkeligt liv. det er mit vigtigeste onske for mig selv og mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

twinboys

Hvor er det godt skrevet og lige mine ord... Jeg tilsiddesætter mig selv hele tiden og så sent som i går nævnte manden til mig... Søde skat du skal også huske dig selv... Du sætter altid dig selv bagerst i køen... Altid dine børn og mig først, så resten af familien , dine venner og veninder og så kommer du selv ind på sidste pladsen og ak du når aldrig dig selv... Ja og det er ikke en gang løgn...

Så jeg må nok hellere få mig selv lidt frem, mon ikke..

Majbritt

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Hvor er det godt skrevet.. og helt rigtigt.. Det sætter så mange tanker i gang at få børn og hvad det faktisk betyder ikke kun for dit liv, men også alle omkring dig og ikke mindst barnet... Det er bare det største man kan opleve i sit liv.. (synes jeg) Jeg smiler og bliver helt glad når Mikkel kalder mig mor, nok fordi som du skriver at det er så urtoligt at jeg har fået lov til at opleve den glæde det er at være mor...

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

At få børn er vel også meningen med at leve....så ja, det er skønt og fantastisk....livet...og hvis ikke man helt naturligt sætter sig selv og sine egne behov til side for, så var de små jo virkelig dårligt stillet...og så er der da noget helt galt.
Knus Eva...som i nat sov alene med Konrad i den kæmpe seng og han ville da alligevel sove helt op af mig....så dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.