Sidder og bliver helt rorstromsk sommetider. ja, farmand gor det ogsaa kan jeg se... taenker ofte... hvor er det bare utroligt.. kan ikke helt forstaa jeg er Moar. kan det virkelig passe...
det er en utrolig folelse , berigende og skon men ogsaa farlig, for det er et liv der er afhangig af dig og haaber du gor det godt nok.
det er jo heller ikke kun her nu. det er mange aar fremover at der er denne vidunderlige og kraevende skabning der har brug for dig og dine evner i tide og utide og du er paa 24 timer i dognet. for sadan er det at vaere moar og far. det er en folelse der paa samme tid gor mig meget varm om hjertet og bange.
saadan har jeg det med at vaere moar. for det er en ny verden for mig. jeg har aldrig for taenkt paa hvor vidunderlig en folelse det er at ville ofre sig for sit barn. foer handlede det mest om hvilke behov jeg selv havde og nu taenker jeg mere paa, mit barn hele tiden. det er det vigtigeste. jeg er ikke laengere det vigtigeste. det er ikke fordi sadan skal det vaere. jo, det skal det men det er en folelse der er kommet naturligt. jeg vil hellere opgive det hele hvis det er godt for mit barn.
hvor jeg haaber mit barn vil faa et lykkeligt liv. det er mit vigtigeste onske for mig selv og mit barn.
Anmeld