Hmm hvad er det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

kiwifrugten

Hej allesammen herinde. I plejer at være super gode til at give råd.

Min navle var begyndt at poppe ud men nu er jeg begyndt at gå ind af rundt om navlen så jeg nærmest er flad midt på navlen.

Hvad er det? trækker hun mig i navlen inde fra eller hvad er det dser sker med maven/navlen. Får nogle underlige følelser i maven og lænden men ikke noget der gør ondt det er mere sådan lidt ubehagelige følelser.

Håber i kan fortælle mig hvad det er

Hilsen en bekymret kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

kiwifrugten

Har lige prøvet at ringe til fødegangen og de nærmest grinede af mig

Anmeld

11. april 2011

Aprilmor11

kiwifrugten skriver:

Hej allesammen herinde. I plejer at være super gode til at give råd.

Min navle var begyndt at poppe ud men nu er jeg begyndt at gå ind af rundt om navlen så jeg nærmest er flad midt på navlen.

Hvad er det? trækker hun mig i navlen inde fra eller hvad er det dser sker med maven/navlen. Får nogle underlige følelser i maven og lænden men ikke noget der gør ondt det er mere sådan lidt ubehagelige følelser.

Håber i kan fortælle mig hvad det er

Hilsen en bekymret kommende mor

Min navle buler også ud, og andre gange er den flad og inde som din, det betyder ingenting .. Det kan være måden lille pigen ligger på .. Det skal du ikke bekymre dig om

Anmeld

11. april 2011

Kindfed

Lyder meget fornuftigt med babyens stilling. Du bliver sikker helt flad, hele tiden, når maven bliver større. Jeg blev selv helt flad med den der runde, lidt mørke plet, der plejede at være min navle. Min kæreste kom med sådan en fin kommentar en dag: "Nu ligner det altså et røvhul". Tak. Tak tak

Anmeld

12. april 2011

kiwifrugten

Kindfed skriver:

Lyder meget fornuftigt med babyens stilling. Du bliver sikker helt flad, hele tiden, når maven bliver større. Jeg blev selv helt flad med den der runde, lidt mørke plet, der plejede at være min navle. Min kæreste kom med sådan en fin kommentar en dag: "Nu ligner det altså et røvhul". Tak. Tak tak

Hahahahahaha nej hvor sødt men ja det kunne nu godt ligne det lidt hehe :-D

Jeg har også kun 10 dage til termin så nu kan hun bare komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.