Narresut, Silikone eller latex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2011

CA

Tja, som overskriften lyder. Hvorfor vælge hvad? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Isabella_mor

jeg har valgt natursut af naturgummi..

der er ikke nogle giftige stoffer i. og små rum som der kn gemme sig skidt og snavs i. den er blød over det hele og nem at have med at gøre.. de fåes i 3 forskellige størrelser. og så ved man at man giver sit barn noget som er godt for dit barn og for naturen når den engang skal smides ud igen..

de kan købes i div. helsekostbutikker og i babysam og på purebaby.dk

Anmeld

11. april 2011

AnneBJ

Vi bruger den helt almindelige runde, som kan købes alle steder - og vist er latex... Fordi.... øh! - Så meget tanke ligger der bag det valg

Anmeld

11. april 2011

CA

AnneBJ skriver:

Vi bruger den helt almindelige runde, som kan købes alle steder - og vist er latex... Fordi.... øh! - Så meget tanke ligger der bag det valg

Godt så! Præcis det samme her, men sad lige og skulle bestille på nettet og så slog det mig om jeg gjorde noget helt forkert. Men jeg tror da bare det blir den det plejer så Du plejer jo at være et meget fornuftigt forbillede

Anmeld

11. april 2011

L-Mortil3

Liam brugte de "goe gamle" alm. runde sutter i latex, simpelthen fordi de var de eneste han ville tage (og det varede kun et par uger, så har han aldrig brugt sut siden) .

Lillebror bruger silicone, fordi vi erfarede at latex'en hurtigt virkede "ulækker" og den tiltrak ALT skidt, så nu har vi prøvet silicone til lillebror, indtil videre er den et hit. Både hos mor og barn.

Anmeld

11. april 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Godt så! Præcis det samme her, men sad lige og skulle bestille på nettet og så slog det mig om jeg gjorde noget helt forkert. Men jeg tror da bare det blir den det plejer så Du plejer jo at være et meget fornuftigt forbillede

Haha, ihh tak! Jeg kan godt lide tanken om, at jeg vil kunne fremskaffe en sut,næsten uanset tidspunkt på døgnet, selvom vi ikke har nogle herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.