laver man blastocyst dyrkning på offentlige klinikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.128 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2011

baby84

Hej piger

jeg er jo igang med 3 omgang nu med fryseæg. Er ved at blive bange for at det ikke lykkes og har derfor tænkt på om, der er nogle klinikker i offentligt regi der tilbyder blastocyst dyrkning eller om det kun er privatklinikkerne.?

Kunne godt finde på at benytte det frie sygehusvalg hvis det er muligt at forøge chancerne med blastocyst dyrkning.

Nogen der ved om der er offentlige klinikker der benytter teknikken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

nielsen80

Jeg har desværre ikke svaret, men ville da lige give dig et ordentligt . Det kan godt være du ikke tror på det, men det gør jeg søde. Det lykkes bare med dine fryseæg, sådan er det!!!! Det skal det bare. Hvornår skal du have dem lagt op?

Anmeld

11. april 2011

AnneH

Da jeg sidst var på skejby fortalte de om at de var igang med at lave forsøg med det. Blev oplyst at det kommer an på hvor mange æg de får taget ud.

Så hvis vi får over 6 æg ud, vil de tilbyde os det denne gang. Det er 3. forsøg vi er i gang med.

Anmeld

12. april 2011

Ludo

Da jeg fik mine 5 fryseæg op overlevede de alle og 2 blev sat tilbage op, der sourgte de om de måtte dyrke de sidste 3 videre til blastocyster og fryse dem hvis det blev til noget men jeg skulle forberede mig på at det var stadig på forsøgsbasis så intet var sikkert.. Blev ringet op 4 dage efter og der var de desværre gået til.

Det var på Hvidovre hospital.

Anmeld

12. april 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Jeg har desværre ikke svaret, men ville da lige give dig et ordentligt . Det kan godt være du ikke tror på det, men det gør jeg søde. Det lykkes bare med dine fryseæg, sådan er det!!!! Det skal det bare. Hvornår skal du have dem lagt op?

Tusind tak. det skal det bare. Kan snart ikke holde det ud længere. Jeg har åbenbart sen naturlig ÆL så skal scannes for 3 gang torsdag for at se om jeg er klar til Otrivelle og derefter ÆO.

Jeg er i gang hos en meget dyr arkupunktør, så håber det giver pote

Anmeld

12. april 2011

baby84

AnneH skriver:

Da jeg sidst var på skejby fortalte de om at de var igang med at lave forsøg med det. Blev oplyst at det kommer an på hvor mange æg de får taget ud.

Så hvis vi får over 6 æg ud, vil de tilbyde os det denne gang. Det er 3. forsøg vi er i gang med.

Spændende. Tror jeg vil prøve at kontakte skejby og høre om de ville kunne gøre noget, hvis jeg flyttede derned i det sidste forsøg.

Det er godt nok vanskeligt at køre, men hvad gør man ikke for at forhøje chancerne...

Anmeld

12. april 2011

baby84

Ludo skriver:

Da jeg fik mine 5 fryseæg op overlevede de alle og 2 blev sat tilbage op, der sourgte de om de måtte dyrke de sidste 3 videre til blastocyster og fryse dem hvis det blev til noget men jeg skulle forberede mig på at det var stadig på forsøgsbasis så intet var sikkert.. Blev ringet op 4 dage efter og der var de desværre gået til.

Det var på Hvidovre hospital.

tak for svar jeg vil ringe lidt rundt.. tror ikke de er så gode til det i det offentlige endnu 

Anmeld

12. april 2011

AnneH

baby84 skriver:

Tusind tak. det skal det bare. Kan snart ikke holde det ud længere. Jeg har åbenbart sen naturlig ÆL så skal scannes for 3 gang torsdag for at se om jeg er klar til Otrivelle og derefter ÆO.

Jeg er i gang hos en meget dyr arkupunktør, så håber det giver pote

hvad skal du give for behandlinger ved arkupunktøren?? Jeg går også ved en. Skal give 450 kr den første behandling og 350 kr for de efterfølgende behandlinger.

Men er heldigvis medlem af Danmark og de giver tilskud

Anmeld

12. april 2011

AnneH

baby84 skriver:

Spændende. Tror jeg vil prøve at kontakte skejby og høre om de ville kunne gøre noget, hvis jeg flyttede derned i det sidste forsøg.

Det er godt nok vanskeligt at køre, men hvad gør man ikke for at forhøje chancerne...

Vi vil også helt sikkert sige ja til tilbuddet hvis omstændighederne er rigtige. Er spændt på at høre hvad de siger til dig

Anmeld

13. april 2011

baby84

AnneH skriver:

hvad skal du give for behandlinger ved arkupunktøren?? Jeg går også ved en. Skal give 450 kr den første behandling og 350 kr for de efterfølgende behandlinger.

Men er heldigvis medlem af Danmark og de giver tilskud

det var ikke så galt..jeg giver 630 pr gang og han er ikke med i tilskudsordningen det er helt skørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.