3 måneders vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Topp

jaa så er Liva blevet vaccineret i morges - og fik da afvide hun kunne få feber..

det har hun dog ikke - men hun græder virkelig hjerte-skærende non-stop - og man kan næsten se i hendes øjne hun ber om hjælp - hva kan man gøre???

jeg går rundt med hende - vugger hende - høre afslappende musik - og nusser hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Isabella_mor

jeg skal igennem det samme på fredag..!!!! tror desværre ikke der er noget der hjælper... du må bare være der og holde om og trøste...

jeg glæder mig ikke..

Anmeld

11. april 2011

Topp

isabellamor skriver:

jeg skal igennem det samme på fredag..!!!! tror desværre ikke der er noget der hjælper... du må bare være der og holde om og trøste...

jeg glæder mig ikke..

nej pu ha det er frygteligt - og brystet kan ikke engang trøste hende - lille pus..

og held og lykke på fredag

Anmeld

11. april 2011

Isabella_mor

Topp skriver:

nej pu ha det er frygteligt - og brystet kan ikke engang trøste hende - lille pus..

og held og lykke på fredag

jeg har heldigvis min svigermor med på fredag. jeg håber at han tager det i stiv arm..

Anmeld

11. april 2011

Mia&Allan

Topp skriver:

jaa så er Liva blevet vaccineret i morges - og fik da afvide hun kunne få feber..

det har hun dog ikke - men hun græder virkelig hjerte-skærende non-stop - og man kan næsten se i hendes øjne hun ber om hjælp - hva kan man gøre???

jeg går rundt med hende - vugger hende - høre afslappende musik - og nusser hende

Her har Natashja reageret rigtig voldsom på både 3mdrs og 5 mdrs vacc, og intet andet en nærhed og kamille the har hjulpet.... Hun spiser intet i næsten to dage og har høj feber.... & det er det absolut eneste tidspunkt at hun vil sove hos os.... Jeg svøber hende i hendes dyne og så putter hun i endten mine eller farmands arme og det og barnevognen er det eneste der kan trøste....

Anmeld

11. april 2011

Topp

Mia&Tonny skriver:

Her har Natashja reageret rigtig voldsom på både 3mdrs og 5 mdrs vacc, og intet andet en nærhed og kamille the har hjulpet.... Hun spiser intet i næsten to dage og har høj feber.... & det er det absolut eneste tidspunkt at hun vil sove hos os.... Jeg svøber hende i hendes dyne og så putter hun i endten mine eller farmands arme og det og barnevognen er det eneste der kan trøste....

Liva sover også kun i mine arme - ingen feber med hun græder og vil ikke spise

Anmeld

11. april 2011

6800

det samme skete her....jeg cyklede med hendes ben, det hjalp lidt...og "nullerede" numse

Anmeld

11. april 2011

Topp

6800 skriver:

det samme skete her....jeg cyklede med hendes ben, det hjalp lidt...og "nullerede" numse

det må prøves

Anmeld

12. april 2011

Mia&Allan

Topp skriver:

Liva sover også kun i mine arme - ingen feber med hun græder og vil ikke spise

Det er bare så hårdt  Da Natashja fik hendes 5mdrs, fandt vi ud af på 2. dagen med feber at is hjalp lidt  Måske ligeså meget på humøret, som på feberen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.