Nisserne ø???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Stumpen

Hvordan kan de dog sende den igen??????? Det jeg så var da noget bavl..
Det var noget nær det der røg over ine læber da jeg inde i banken så at det bl.a. er den de sender i år...

Kasse damen sagde derinde at hun mente at ham den pædofile som var med i sidste års julekalender (som blev droppet) er med i den..
Nogen der ved om det passer?? For det er da noget dobbeltmoralsk at være fra dr1 side, så kunne de da lige så godt have sendt den anden sidste år...
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Janep

Jeg syndes os at den er dårlig..

Så vidt jeg ved (kun noget jeg har hørt) var det i starten ikke meningen at den skulle sendes fordi ham den pedofile var med i den. Men de har ni klippet ham ud og fået en anden ind.
Så han er blevet skiftet ud.

Men det kun hva jeg har hørt.

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Det er så fair nok.. Tænkte bare at hvis ikke de kunne sende den ene han er med i, men den anden, ja så er det sku da et fedt...

Anmeld

23. oktober 2008

Bastian

Aner ikke om vedkommende er med, men lige en rettelse. Fyren var ikke pædofil, han blev vist sigtet (og dømt?) for et overgreb mod en jævnaldrende. Han er blevet klippet ud af Mikkel og ... (husker ikke titlen) fra Tv2.

Jeg har købt Bamses julerejse til mine unger, som kun er 2 og 5 - de gider ikke se dem i TV.

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Hmmm, sikke informeret jeg er

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

ahh nej nissernes o... den orkede jeg slet ikke at se paa

hellere jul i den gamle by

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.