Jeg brænder snart sammen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Na-Wi

Jeg er så irriteret over SU-styrelsen .. Jeg går på en uddannelse har massere af regninger, et barn og har generelt bare udgifter lige som alle jer andre.. Jeg får alm su og valgt at få et su-lån og forsørger-lånet..

De gik ikke en rød reje ind på kontoen d. 1 så jeg tager fat i su vejlederen på skolen og beder hende kigge på det.. Hun får det så og ordnet så den almindelige su kom ind i Torsdags altså 7 dage efter de skulle have været der.. Så skulle jeg bare ind og godkende mine lån igen og så ville de være på kontoen på torsdag (14 dage efter de skulle have været der) MEN MEN MEN i dag snakker jeg med damen som siger at de ikke kan nå at komme før på NÆSTE torsdag (21 dage over tid) ..

Jeg kan godt mærke at det gør noget ved mig, folk hiver og flår i mig for at jeg skal betale de regninger vi ikke har haft penge til.. Min kæreste har betalt hvad han nu kunne ud af sin løn, og jeg blev nød til at priotere mit uddannelseskort som for øvrigt er steget med 80% næsten 2000 kr for at kunne komme i skole..

Jeg har desværre ikke en bank som vil hjælpe mig på nogen måder, som skolen så fint forslog at jeg kunne kontakte, og søde bedsteforældre og forældre kan heller ikke hjælpe som skolen også sagde var en mulighed for at få lidt økonomisk hjælp i denne måned..

Jeg måtte lige ud med frustrationerne kunne jeg mærke, og om det har hjulpet på noget ander jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

jydeinden

min kæreste var noget af den samme rumle igennem flere gange, hvor suen enten ikke kom eller også gav de ham for lidt ( han fik ekstra pga et højt fradrag) og som han selv siger det " for det meste plejer de bare at klokke i den, så kommer den... før eller siden"

men vil da lige efterlade et kram

Anmeld

11. april 2011

Na-Wi

jydeinden skriver:

min kæreste var noget af den samme rumle igennem flere gange, hvor suen enten ikke kom eller også gav de ham for lidt ( han fik ekstra pga et højt fradrag) og som han selv siger det " for det meste plejer de bare at klokke i den, så kommer den... før eller siden"

men vil da lige efterlade et kram

det er bare så irriterende når man ikke lige ved hvordan man skal klarer det til næste torsdag .. men ja før eller siden kommer det vel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.