Jeg er en pige på 19 (min kæreste er 21)
jeg smed p-pillerne den 27.juli-1o & nu jeg seriøst ved at blive sindsyg over den skuffelse vi for hver måned negativ negativ negativ... JA DET ER SGU NEGATIVT.. jeg har været skruk siden jeg var ca 14 år men det er lige for tidligt efter min mening..
Min kæreste kom med den gode nyhed den 26.juli-1o at nu vil han godt være far, for han havde udrettet nok i hans liv og nået hvad han vil nå.. Vi er ikke de personer der fester hver weekend, vi drikker faktisk kun max 3-4 gange om året og ellers roder han lidt med sin bil og jeg er på kontanthjælp så jeg er noget forskelligt praktisk i forskellige institutioner.. og så går jeg omkring 2-3 km hver dag ellers er jeg faktisk altid hjemme. så nu mangler vi bare en lille baby og jeg er ved at blive sindsyg over at se børn og folk med barnevogne og gravide over det hele ( hold op med det,, nåår jeg ikke kan det endnu ): ) min næste testing er om 2 dage og jeg håber virkelig der er noget den her gang.. jeg for altid de der 'falske symptomer' på graviditet og min mens udbliver i op til 1 uge.. jeg er godt nok ved at blive sindsyg med er stort 's' håber virkelig der er en lille baby den her gang.. for den skuffelse der kommer hver gang bliver størrer og størrer for hver gang.. men jeg har godt nok ikke tænkt mig at stoppe for der er ikke noget i hverden jeg heller vil end at havde en lille dreng eller pige..

Anmeld