Feriepenge og barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg Har barsel fra den 1maj, og skal derfor på kontanthjælp og have penge derfra så længe jeg er på barsel.

mit spørgsmål er så, kan de tag mine feriepenge får omkring 5oookr udbetalt ? eller ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg Har barsel fra den 1maj, og skal derfor på kontanthjælp og have penge derfra så længe jeg er på barsel.

mit spørgsmål er så, kan de tag mine feriepenge får omkring 5oookr udbetalt ? eller ? ..

Jeg var på DP, da jeg var på barsel og skulle have ferie. Der var ingen der tog dem fra mig

Anmeld

11. april 2011

MetteDN

Kigger lige med her Jeg står nemlig i samme situation og kan ikke få et ordentlig svar nogen steder fra...

Anmeld

11. april 2011

musse1

Anonym skriver:

ksn kun sige, hvordan det var for mig den gang, og det var at jeg fik feriepengene udbetalt, skulle jo sige det til kommunen, og fik så de penge mindre der fra. så man kan godt sige de tager dem.. men ring til kommunen, for igen her, er der åbenbart meget forskel

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

ksn kun sige, hvordan det var for mig den gang, og det var at jeg fik feriepengene udbetalt, skulle jo sige det til kommunen, og fik så de penge mindre der fra. så man kan godt sige de tager dem.. men ring til kommunen, for igen her, er der åbenbart meget forskel

okey, så for at de ikke skal blive taget, skal man evt få dem udbetalt inden man går på kontanthjælp?

Anmeld

11. april 2011

132319

Jeg er på DP og kan ikke få mine feriepenge udbetalt fra sidste år. Jeg skal holde ferie i forlængelse af barslen hvis jeg vil have noget ud af dem, ellers går de tabt  Møgirriterende, for jeg kunne virkelig godt bruge de penge fremfor fridage, det er jo penge jeg selv har tjent så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få dem udbetalt men sådan er reglerne åbenbart 

Anmeld

11. april 2011

musse1

Anonym skriver:

okey, så for at de ikke skal blive taget, skal man evt få dem udbetalt inden man går på kontanthjælp?

lige præcis .

Anmeld

11. april 2011

anjada

Jeg er på barsel til og med november, og jeg har fået af vide, af ham på kommunen, der står for min barsel, at jeg kan få udbetalt 3 ugers feriepenge efter 30 sept. uden modregning i mine barselsdagpenge, men vil jeg have dem tidligere bliver de modregnet.

Så ta' en snak med den der har din barsel's sag på kommunen

Men jeg ved ikk' om det er det samme med kontanthjæp??

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

lige præcis .

Men men men, der står jo at man tidligt kan få dem udbetalt i maj, :s så det hjælper jo ikk rigtig noget . eller hvordan skal man gør det?

Anmeld

11. april 2011

musse1

Anonym skriver:

Men men men, der står jo at man tidligt kan få dem udbetalt i maj, :s så det hjælper jo ikk rigtig noget . eller hvordan skal man gør det?

nej så kan du ik gøre så meget, men ellers snak med din kommune om det, måske de er flinke og siger du bare kan beholde dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.