Har været ved lægen en tur... Igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Mira0911

Blødningerne fortsætter som hidtil - og det er bare noget jeg skal leve med... 

Udover det, blev jeg tjekket om jeg havde pandehulebetændelse... Fortalte lægen at det gjorde ondt i weekenden da jeg bøjede hovedet forover, siden har der ikke været noget og heller ikke da jeg gjorde det ved lægen... 

Hun sagde at jeg havde scoret mig en rigtig lækker forkølelse... Nu med en lækker hoste også, og næsten ikke noget stemme... Det køre fantastisk her... 

Samtidig med førkølelsen, er forkølelsessårene virkelig kommet i udbrud...  Har 3 på læberne... Grrr....  Godt der er opfundet Zovir... 

Jeg glemte selvfølgelige at spørge lægen om en ting... Mht. hosten, er det et smertehelved... Som gravid, må man så benytte Panodil Hot? Til at lindre smerterne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Blødningerne fortsætter som hidtil - og det er bare noget jeg skal leve med... 

Udover det, blev jeg tjekket om jeg havde pandehulebetændelse... Fortalte lægen at det gjorde ondt i weekenden da jeg bøjede hovedet forover, siden har der ikke været noget og heller ikke da jeg gjorde det ved lægen... 

Hun sagde at jeg havde scoret mig en rigtig lækker forkølelse... Nu med en lækker hoste også, og næsten ikke noget stemme... Det køre fantastisk her... 

Samtidig med førkølelsen, er forkølelsessårene virkelig kommet i udbrud...  Har 3 på læberne... Grrr....  Godt der er opfundet Zovir... 

Jeg glemte selvfølgelige at spørge lægen om en ting... Mht. hosten, er det et smertehelved... Som gravid, må man så benytte Panodil Hot? Til at lindre smerterne? 

sikke noget...

mht Panodil Hot, så står det i indlægssedlen

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

sikke noget...

mht Panodil Hot, så står det i indlægssedlen

Jeg kigger lige... 

Anmeld

11. april 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Jeg kigger lige... 

et godt råd, er ALTID at læse indlægssedlen på ALT hvad du eller dit barn skal have

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

et godt råd, er ALTID at læse indlægssedlen på ALT hvad du eller dit barn skal have

Jeg var igår tvivl fordi jeg ikke kunne finde indlægssedlen på pakken der var åben... 

Havde heldigvis jeg en ny pakke i medicinskabet, og der står at gravide også må tage det.... Så kan jeg da få lindret smerterne i halsen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.