Mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2011

lukasmor

Det er nu 2 måneder siden jeg fødte min søn og jeg begyndte at bløde med det samme.
Folk sagde at blødningen kunne vare i 8 uger men min blødning stoppede efter ca. 3 uger.
Nu har jeg så fået min mens som normalt. Jeg bløder normalt i 5 dage men jeg er nu på 9. dagen og bløder stadig
Jeg skal til 8. ugers undersøgelse på torsdag og jeg ved ikke om jeg skal bestille en ny tid så jeg er sikker på ikke at bløde.
Hvor langt tid varede jeres blødning efter fødsel og var jeres første mens også længe om at stoppe igen?
Er faktisk ved at være ret træt af menssmerter, især når man gerne vil have overskud til sin lille guldklump!

Håber jeg bliver lidt klogere ;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Pinkrose

Hej

Jeg blødte de første 14 dage, og så en måned efter jeg havde født fik jeg min første mens, den varede i ca 10 dage, hvor jeg normalt kun har i 3 , og det fik jeg afvide var meget normalt, også at man bløder meget første gang, så.

Anmeld

11. april 2011

lukasmor

Denisep skriver:

Hej

Jeg blødte de første 14 dage, og så en måned efter jeg havde født fik jeg min første mens, den varede i ca 10 dage, hvor jeg normalt kun har i 3 , og det fik jeg afvide var meget normalt, også at man bløder meget første gang, så.

Tak! lige det svar jeg søgte Så er jeg jo helt normal

Anmeld

12. april 2011

Pinkrose

Lukasmor skriver:

Tak! lige det svar jeg søgte Så er jeg jo helt normal

Hehe det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.