Nogen med erfaring omkring p-ring? (glemt at tage en ud)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.562 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. april 2011

Bare mig..

Hej piger..

Er der nogen af jer der ved, hvad jeg gør, hvis jeg har glemt at tage en pring ud?

Jeg kom igår i tanke om, at jeg skulle han ud snart og kigger så i min kalender hvor der står jeg skulle have taget den ud sidste mandag, altså for en uge siden, og nu er jeg i tvivl om hvad man så gør.. Jeg tog den så ud igår, da jeg opdagede det, men hvornår skal den nye så i, og er jeg beskyttet når nu den nye kommer i?

Jeg kan ikke kontakte lægen nu, da telefontiden er slut..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Isabeau

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej piger..

Er der nogen af jer der ved, hvad jeg gør, hvis jeg har glemt at tage en pring ud?

Jeg kom igår i tanke om, at jeg skulle han ud snart og kigger så i min kalender hvor der står jeg skulle have taget den ud sidste mandag, altså for en uge siden, og nu er jeg i tvivl om hvad man så gør.. Jeg tog den så ud igår, da jeg opdagede det, men hvornår skal den nye så i, og er jeg beskyttet når nu den nye kommer i?

Jeg brugte p-ringe før jeg blev gravid sidste gang. Og jeg ved der kun er "prævention" nok til 3 uger. Glemmer du og ta´ en ud, kan du blive gravid.

Jeg stoppede dog med og bruge dem, fordi min kæreste "gokkede" ind i den, mens den sad oppe

Anmeld

11. april 2011

Mary

Jeg er ret sikker på der en ekstra uges 'buffer' hvis man som dig, glemmer at tage den ud. Jeg er først lige for nyligt startet på den, og er ret sikker på det er det der står i min indlægsseddel. Jeg har den ikke her, men kan da kigge når jeg kommer hjem fra arbejde, hvis du vil ha det?  

Men ellers ville jeg bare tage den ud og holde en uges pause som ellers, eller måske bare fortsætte med en ny ring  Tja, det var vist ikke så klar hvad jeg ville gøre!

Anmeld

11. april 2011

_-Kathrine-_

Er lidt i tvivl, men mener at den godt kan sidde oppe i 4 uger, og man så springer pausen over og sætter en ny op med det samme...!

Nu er det et stykke tid siden jeg brugte den, men de har en hjemmeside der hedder www.p-ring.dk Måske du kan finde noget om det der

Mvh Kathrine

Anmeld

11. april 2011

Darling<3

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej piger..

Ingen panik herfra, den dækker nemlig i 4 uger De 3 uger hvor den er "oppe" og så den uger hvor du skulle have mens, der er du også beskyttet!

Enten så holder du din pause nu, ellers sat en ny ring op, det skader ikke din krop...

Anmeld

13. april 2011

Bare mig..

Min computer har været gået ned, så kunne ikke komme på og svare jer..

Men mange tak for svarene..

Jeg har valgt at holde en pause på en uge, og så sætte en ring op derefter.. Så må vi se hvad der sker..

Knus herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.