IVF - Medicintilskud fra Sygesikringen Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. april 2011

FuglePlys

Ved I, om man får alle medicinudgifter til IVF dækket, når man er medlem af gruppe 2 i Sygesikringen Danmark?

Vi er netop blevet henvist til IVF i Brædstrup, og jeg vil gerne være 200% sikker på, at jeg er medlem i den "rigtige" gruppe, inden vi skal på apoteket og hente for ½ million kroner hormoner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

baby84

FuglePlys skriver:

Ved I, om man får alle medicinudgifter til IVF dækket, når man er medlem af gruppe 2 i Sygesikringen Danmark?

Vi er netop blevet henvist til IVF i Brædstrup, og jeg vil gerne være 200% sikker på, at jeg er medlem i den "rigtige" gruppe, inden vi skal på apoteket og hente for ½ million kroner hormoner!

Jeg har også været rigtig meget i tvivl om det er korrekt at Danmark dækker 100% af medicinen både i gruppe 1 og 2 og har derfor spurgt Danmark direkte.

Indsætter lige mailkorrespondancen. Det burde ikke være til at tage fejl af:

Okay. Bare for at være helt sikker på at jeg forstå hvad du mener.

Hvis egen betalingen bliver 15.000kr  og jeg skrifter til gruppe 2, vil jeg få refunderet 100% altså 15.000kr?

-------------------------

Ja, det er rigtigt forstået  -  og du kan nøjes med at skifte til gruppe 1 som i 2011 koster 742 kr. pr. kvartal, i stedet for gruppe 2 som i 2011 koster 958 kr. pr. kvartal.

Du kan godt skifte gruppe ved at give beskeden her på mail.

Venlig hilsen

Joan Justesen

Anmeld

11. april 2011

FuglePlys

Tuuusind tak for rigtig hurtigt svar!

Jeg bliver bare i gruppe 1 så - det skulle jo i følge hende Joan Justesens mail være nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.