Varme fødder om aften!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.636 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Mortil2-87

heej alle.

Er nu i uge 29 i min graviditet men har et kæmpe problem om aften når jeg går i seng, mine fødder føles brænder helt vildt og det ligemeget om jeg har dyne på dem eller ej..! Jeg havde det samme problem da jeg var gravid med min første datter, men fandt ingen "kur" ..

Nogen der kender til det..??  For kan virkelig ligge længe vågen og spjætte helt vildt med mine ben..

Hjææælp,. har nogen gode råd så sig endelig til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

marloutti

Jeg kender det godt... Er 35+4 og her er det både hænder og fødder der brænder. Hvilket jo gør at jeg bare generelt har det varmt i hele kroppen... Jeg stiller mig i bare fødder ude på de kolde fliser for at køle fødderne ned og vasker kun hænder i koldt vand...og ellers har jeg tænkt på at prøve med et koldt fodbad inden sengetid.... Mon ikke det hjælper en lille smule?

Anmeld

11. april 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
mine fødder brændte også helt tosset da jeg ventede mig..
Men her var det fordi jeg havde meget vand i kroppen - især i benene.. Og det eneste der hjalp mig, var at sove med benene oppe.. Det forsvandt ikke, men det hjalp lidt..

Anmeld

11. april 2011

Mortil2-87

Skønt der andre end mig der spjætter med benene..  Har også prøvet det med koldt vand så jeg frøs om fødderne til sidst , men når jeg så ligger mig ned så går der ikk mere end 2 min så de knald varme igen, og nogle dage må jeg op og gå. mega irriterende ,. det føles som om mine ben vil ud og løbe marton. de kan slet ikk ligge stille.. Kan det måske være noget krampe af en art..???

Anmeld

11. april 2011

Mortil2-87

Malousmor87 skriver:

Skønt der andre end mig der spjætter med benene..  Har også prøvet det med koldt vand så jeg frøs om fødderne til sidst , men når jeg så ligger mig ned så går der ikk mere end 2 min så de knald varme igen, og nogle dage må jeg op og gå. mega irriterende ,. det føles som om mine ben vil ud og løbe marton. de kan slet ikk ligge stille.. Kan det måske være noget krampe af en art..???

selv når vi ligger med åbent vindue og vi kan mærke vinden på kroppen bliver mine ben ikke kolde.. Virkelig mærkeligt, falder simpelthen i søvn af udmattelse de fleste nætter ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.