Det føles som at baby slår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. april 2011

katrine7

Hej alle i skønne mennesker

Ville lige høre, om det blot er mig der er mærkelig, men synes lige jeg har mærket baby "slå", sådan op mod mine ribben?

Er "kun" 24+5, men kan de egentlig godt slå?

Har indtil nu stortset kun mærket spark nederst i maven, og i siderne hvis jeg har lagt ned, men nu sidder jeg op, har gjort det den sidste halve time, og det føles altså virkelig som at baby slår mig lige omkring det nederste ribben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Happiness

Det kan de godt Da vi var til 3 d scanning, kunne man se lillemanden bokse Så ret spøjst ud...

Så det kan sagens være det du har mærket

Anmeld

11. april 2011

katrine7

Happiness skriver:

Det kan de godt Da vi var til 3 d scanning, kunne man se lillemanden bokse Så ret spøjst ud...

Så det kan sagens være det du har mærket

Okay, tak for svaret

Ja, for det føltes lidt sjovt. Ku jo også sagtens være baby havde vendt sig? Men det tror jeg da ikke endnu, eller ?

Anmeld

11. april 2011

princessnanna

katrine7 skriver:

Hej alle i skønne mennesker

Ville lige høre, om det blot er mig der er mærkelig, men synes lige jeg har mærket baby "slå", sådan op mod mine ribben?

Er "kun" 24+5, men kan de egentlig godt slå?

Har indtil nu stortset kun mærket spark nederst i maven, og i siderne hvis jeg har lagt ned, men nu sidder jeg op, har gjort det den sidste halve time, og det føles altså virkelig som at baby slår mig lige omkring det nederste ribben

Det kan den sagtens min lillemand han både sparker og slår og det sker tit at han rammer mine ribben

så det er bebsen du har kunne mærke

Anmeld

11. april 2011

Camillago

Jeg tror sagtens, baby kan slå, men tror nu også, at h*n kan have vendt sig, så det er spark, du mærker. De vender sig vist mange gange inde i maven og slå kolbøtter mm.

Jeg mærker også spark/slag forskellige steder på maven, og nogle steder er det mere tydeligt end andre, alt efter hvordan baby nu ligger.

Hilsen Camilla, 24+5

Anmeld

11. april 2011

katrine7

princessnanna skriver:

Det kan den sagtens min lillemand han både sparker og slår og det sker tit at han rammer mine ribben

så det er bebsen du har kunne mærke

Okay, tak for svar  nu føles det somom baby har vendt sig igen, nu er der ihvertfald masser af liv nederst i maven som der plejer at være

Anmeld

11. april 2011

katrine7

Camillago skriver:

Jeg tror sagtens, baby kan slå, men tror nu også, at h*n kan have vendt sig, så det er spark, du mærker. De vender sig vist mange gange inde i maven og slå kolbøtter mm.

Jeg mærker også spark/slag forskellige steder på maven, og nogle steder er det mere tydeligt end andre, alt efter hvordan baby nu ligger.

Hilsen Camilla, 24+5

Ja, jeg troede nemlig også det var fordi baby vendte sig, men hold da op, det mærkede godt nok sjovt

Anmeld

11. april 2011

princessnanna

katrine7 skriver:

Okay, tak for svar  nu føles det somom baby har vendt sig igen, nu er der ihvertfald masser af liv nederst i maven som der plejer at være

det er sådan en ubeskrivelig følelse når den lille sparker

min kæreste fik endelig set igår hvor meget lillemanden sparker , han har jo kun kunne mærke det , men da han så det blev han helt vild hehe

og tillykke med den lille bebs

Anmeld

11. april 2011

katrine7

princessnanna skriver:

det er sådan en ubeskrivelig følelse når den lille sparker

min kæreste fik endelig set igår hvor meget lillemanden sparker , han har jo kun kunne mærke det , men da han så det blev han helt vild hehe

og tillykke med den lille bebs

Ja, det er helt ubeskriveligt

Min kæreste har ikke ku mærke det endnu, han har ingen tålmodighed

Ku han se det på din mave, eller scanning?

Tak, og selv tillykke

Anmeld

11. april 2011

princessnanna

katrine7 skriver:

Ja, det er helt ubeskriveligt

Min kæreste har ikke ku mærke det endnu, han har ingen tålmodighed

Ku han se det på din mave, eller scanning?

Tak, og selv tillykke

Min kæreste kunne mærke ham i sidste uge så det kommer nok snart han kunne se det ude på min mave så det kan din kæreste nok også om en uges tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.