Flaskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Rødhætte

Hej Piger

Jeg er lige begyndt at give min søn flaske. Kom så til at tænke på hvad man gør når man skal ud i byen? Hvad gør I? Blander i erstatningen hjemme fra? Satser I på at man kan varme flasken et sted i byen?  Høre gerne erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

quar20

jeg plejer at varme vandet og lade det køle af, også har jeg sådan en doseringsbøtte fra advent som jeg så dosererer i inden vi tager afsted..

også er det bare at hælde pulver op i flsken når man er i byen præcos som når man er hjemme

nogle gange har jeg købt en brik eller to

Anmeld

11. april 2011

Maja_4000

Jeg varmer vandet "for meget" hjemmefra .. Så passer det som regl med at det har den rigtige temperatur , når jeg skal bruge den .. Og så har jeg købt nogle små plastikbøtter , hvor jeg måler pulver af hjemmefra (:

Anmeld

11. april 2011

Nadia&Daniel

quar20 skriver:

jeg plejer at varme vandet og lade det køle af, også har jeg sådan en doseringsbøtte fra advent som jeg så dosererer i inden vi tager afsted..

også er det bare at hælde pulver op i flsken når man er i byen præcos som når man er hjemme

nogle gange har jeg købt en brik eller to

Anmeld

11. april 2011

Vingummien

Jeg blandede hjemme fra dengang. Alt efter hvor længe man skulle være hjemme fra selvf. Men en tur i byen og kigge eller til familie osv der var det blandet hjemme fra. Var det overnatning, så havde jeg pulver med

Anmeld

11. april 2011

Rødhætte

Tak for de gode svar.. Tænkte også på om man måske skulle købe en termoflaske så man altid har vandet varmt

Anmeld

11. april 2011

quar20

Rødhætte skriver:

Tak for de gode svar.. Tænkte også på om man måske skulle købe en termoflaske så man altid har vandet varmt

Altså vi har sådan en termokande som jeg hælder vand op i efter det er kogt, og den bruger jeg herhjemme for det skal dæme gå hurtigt herhjemme med maden

Men ellers skal vandet jo bare være kogt også skal det være afkølet..!!

Jeg har flakser i køleskabet bare med vand i - smider dem så i mikroen så de er lune, så pulver i også ryster jeg..!! Det gør jeg også når jeg er i byen..!!

Anmeld

11. april 2011

quar20

quar20 skriver:

Altså vi har sådan en termokande som jeg hælder vand op i efter det er kogt, og den bruger jeg herhjemme for det skal dæme gå hurtigt herhjemme med maden

Men ellers skal vandet jo bare være kogt også skal det være afkølet..!!

Jeg har flakser i køleskabet bare med vand i - smider dem så i mikroen så de er lune, så pulver i også ryster jeg..!! Det gør jeg også når jeg er i byen..!!

undskyld stavefejl Det gik lidt stærkt

Anmeld

11. april 2011

lukasmor

Vi koger vand hjemmefra som vi tager med i en termokande :-))

Anmeld

11. april 2011

*Sofie*

Rødhætte skriver:

Jeg havde altid to flasker med.
En alm. med koldt vand og en termo med kogende
Man finder lynhurtigt ud af hvor meget der ska i fra hver flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.