Nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

Pu ha... Jeg eller nærmere VI er så nervøse..

Vi får svar på mandens 2. sædprøve i denne uge, den blev leveret i fredags - hvornår kan vi ringe til lægen?

Vi skal herefter sendes videre til Skive - pu ha, 4-8 ugers ventetid også er vi forhåbentlig igang..

Den anden sædprøve her er den der afgører, HVILKET forsøg vi skal igang med..  for IUI..

MEN - der er et lille men, da det kun er mandes sæd den er galt med, er der jo en lille chance for jeg kan blive gravid naturligt.. Ikke? har nemlig haft så meget murren i maven og uro og niven og jag i underlivet, siden sidste mandag for 14 dage siden, havde ægløsning for 15 dage siden og kan teste på lørdag, da jeg har tidlig ægløsning... Synes det er lidt spændende.. Forventer ikke der er baby, da det jo ville være et mirakel, men årh ja, man kan da håbe.. Måske er mandens sæd jo blevet bedre de sidste 2 mdr, da vi er begyndt på alle de piller osv., man anbefaler...

Måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Baby2010/2013

Anonym skriver:

Pu ha... Jeg eller nærmere VI er så nervøse..

Vi får svar på mandens 2. sædprøve i denne uge, den blev leveret i fredags - hvornår kan vi ringe til lægen?

Vi skal herefter sendes videre til Skive - pu ha, 4-8 ugers ventetid også er vi forhåbentlig igang..

Den anden sædprøve her er den der afgører, HVILKET forsøg vi skal igang med..  for IUI..

MEN - der er et lille men, da det kun er mandes sæd den er galt med, er der jo en lille chance for jeg kan blive gravid naturligt.. Ikke? har nemlig haft så meget murren i maven og uro og niven og jag i underlivet, siden sidste mandag for 14 dage siden, havde ægløsning for 15 dage siden og kan teste på lørdag, da jeg har tidlig ægløsning... Synes det er lidt spændende.. Forventer ikke der er baby, da det jo ville være et mirakel, men årh ja, man kan da håbe.. Måske er mandens sæd jo blevet bedre de sidste 2 mdr, da vi er begyndt på alle de piller osv., man anbefaler...

Måtte bare ud med det

X alt hvad der X's kan

Held og lykke, lige et pust baby-støv  herfra!

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

BabyDec2010 skriver:

X alt hvad der X's kan

Held og lykke, lige et pust baby-støv  herfra!

Tusind tak

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Nogen der ved om man bare kommer igang med det samme man er henvist?

Anmeld

11. april 2011

Miss BananaHammock

Også en masse x herfra :0)Jeg kan ikke sige generelt men ofte hvis det er IUI skal man ringe ind på 1 cyklus dag. Hvis der er plads så får man lov at gå igang. Vi fik ikke lov første måned efter samtale men allerede anden måned var vi igang. Det afhænger af hvor mange der ringer ind på den pågældende dag da de kun kan sætte et x antal igang om dagen. Sådan er det ihvertfald på brædstrup. Har I fået taget alle blodprøverbe? HIV osv. ?

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Også en masse x herfra :0)Jeg kan ikke sige generelt men ofte hvis det er IUI skal man ringe ind på 1 cyklus dag. Hvis der er plads så får man lov at gå igang. Vi fik ikke lov første måned efter samtale men allerede anden måned var vi igang. Det afhænger af hvor mange der ringer ind på den pågældende dag da de kun kan sætte et x antal igang om dagen. Sådan er det ihvertfald på brædstrup. Har I fået taget alle blodprøverbe? HIV osv. ?

Nej, det ville skive gøre hvis det var nødvendigt...

Lægen håbede jo på og var optimist omkring IUI, også skulle disse prøver ikke tages.. Eller??? For sagde til hende at jeg ikke gad vente op til 4 uger på svar bfor blodprøver, som kunne have været taget mellem sædprøverne...

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Lægen håbede jo på og var optimist omkring IUI, også skulle disse prøver ikke tages.. Eller??? For sagde til hende at jeg ikke gad vente op til 4 uger på svar bfor blodprøver, som kunne have været taget mellem sædprøverne...

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

ihh jeg krydser for jer
Der er en mulighed for en lille øko baby

Anmeld

11. april 2011

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Pyh jeg kender ikke alle regler men mener det er lovpligtigt at der skal være taget en hiv test hos alle der starter i behandling. Ligegyldigt behandlingstype. Men ved ikke om det også gælder leverbetændelese og de andre jeg fik taget.

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Hvad er en øko baby???

Må lige høre lægen igen, gider sku ikke vente på prøver igen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.