Hejsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Hønemor

Hej allesammen,
Jeg er ny herinde. Jeg er 30, har en pige på 1 år. Min mand og jeg skal igang med nummer to nu, og er meget spændte. Det tog meget lang tid med vores første, som kom til verden med IVF, og det skal nummer 2 muligvis også. Så vi er meget spændte på det hele, og håber, at det kommer til at gå godt.

Hilsen hønemor aka Camilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Worldwide

Hønemor skriver:

Hej allesammen,
Jeg er ny herinde. Jeg er 30, har en pige på 1 år. Min mand og jeg skal igang med nummer to nu, og er meget spændte. Det tog meget lang tid med vores første, som kom til verden med IVF, og det skal nummer 2 muligvis også. Så vi er meget spændte på det hele, og håber, at det kommer til at gå godt.

Hilsen hønemor aka Camilla 

Velkommen til Håber du bliver super glad for at være her Du bliver højst sandsynligt afhæning af det

Anmeld

11. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Velkommen til dig, og held og lykke med nr. 2

Hvor lang tid tog det med nr 1, og hvordan foregik behandlingsforløbet, hvsi man må spørge?

Anmeld

11. april 2011

Hønemor

Mileva skriver:

Velkommen til Håber du bliver super glad for at være her Du bliver højst sandsynligt afhæning af det

Ja det er ikke utænkeligt, det ser i hvert fald ud til, at her er mange søde mennesker.

Anmeld

11. april 2011

Hønemor

FruAagaard skriver:

Velkommen til dig, og held og lykke med nr. 2

Hvor lang tid tog det med nr 1, og hvordan foregik behandlingsforløbet, hvsi man må spørge?

Det må du meget gerne. Det tog os 4 år at få nummer 1, for jeg har endometriose og skulle opereres for det et par gange inden, og så fik vi IVF og blev gravide i første forsøg. 

Anmeld

11. april 2011

regalprime

Velkommen til Håber du bliver glad for at være her som mange af os andre også er

Anmeld

11. april 2011

merichs

Velkommen til 

Held og lykke med PB

Anmeld

11. april 2011

pussepige

Velkommen til

Anmeld

11. april 2011

Faith

Velkommen til... Håber du bliver glad for at være her

Anmeld

11. april 2011

Jakob'sMor

Velkommen til..... Held og lykke med nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.