Erfaringer med tilbehør til Kitchen Aid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Mumto3

Jeg har en alm. stor røremaskine fra Kithcen Aid som jeg er rigtig glad for da jeg bager rigtig meget.

Jeg overvejer nu at investere i lidt tilbehør og tænkte dels på deres rivejern og dels på deres pastamaskine.

Men jeg synes det er helt vildt at give 800-900kr for et rivehjern, der ikke kan noget i sig selv. Selvemaskine (altså motordelen) har jeg jo i forvejen i røremaskinen.

Men nu vil jeg så høre jer, er der nogen af jer der har tilbehør til en KithenAid og er I glade for det??? Kan det vaske op i maskinen??? Det skriver det at det ikke må, men er der nogen der gør det alligvel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mumto3

Slet ingen?

Anmeld

11. april 2011

ekzunz

Nej, jeg har desværre ingen erfaring. Overvejer dog kraftigt at købe et rivejern, men det skal så være over nettet i udlandet da det er meget billigere....

Anmeld

19. april 2011

Mumto3

Znuzke skriver:

Nej, jeg har desværre ingen erfaring. Overvejer dog kraftigt at købe et rivejern, men det skal så være over nettet i udlandet da det er meget billigere....

Nu har jeg suftet en del rundt på nettet, men ikke rigtig fundet noget. Hvor kan man få det billigere henne? Hvis du ikke lige har en hjemmeside, så fra hvilke lande ville du købe???

Jeg har tidligere købt en del fra tyske hjemmesider, men de har lavet toldreglerne om, så ingen af de steder jeg plejer at handle vil nu sende til Danmark.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.