Skal bare lige af med lidt ynk!
Nu sidder jeg så her igen med bebse, som jeg gør hver morgen.. Efter max 5 timers søvn.. Sidder med en mega frisk baby som bare gerne vil snakke og lege, og mor her er ved at falde sammen af træthed! Kæresten er en super kæreste og en dejlig far, men må indrømme jeg snart er voldsom træt af det er MIG der skal op hver morgen og ta' baby.. Jeg vil sku' da også gerne nyde bare én morgen at sove længe om ugen.. Siden bebse kom til for lidt over 3 mdr siden har jeg sovet længe 1 gang..
Må sige jeg er lidt øv over jeg altid hænger på den... Selvfølgelig kan jeg forstå han da også har brug for at sove en gang i mellem, men hver dag? Når han endelig står opved en 11-13 tiden er jeg fuldstændig færdig og klar til at sove, men så er der jo så meget andet der skal laves, plus der skal gåes tur med barnevogn, handles osv osv.. Synes satme han har det nemt!! Ja jeg ved godt jeg selv har valgt at få barn, men synes da godt når man er to, man kan deles om det.....
Plus baby er inde i en mor fase, så det er kun mig der dur sidst på dagen og det er sku trættende! Jeg må som regl smide alt jeg har i hænderne for at trøste og få bebse til at spise aftensmad.. Alt i mens kæresten bare går tilbage til sin skdie computer og spiller eller lign. ! Øv!!
Gætter på jeg ikke er den eneste som virkelig godt bare kunne bruge en time eller to til at komme i bad uden at blive forstyrret, spise morgen/middagsmad uden at have en baby på skødet, sidde en time på pc'en uden baby, eller bare sove én time uden at høre på gråd.. Åh! Men alt i alt er det jo super fantastisk at have barn og ville ikke bytte det for noget!
Igen, bare lige et ynke ynke indlæg, vil egentlig ikke noget med det, kan bare mærke jeg skulle have det ud.. 
God mandag til jer alle!
Anmeld