Lækker fødselsdags mad??? hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Koen.

Goddag de damer

Lærke fylder 1 år i dag Men vi holdte fødselsdag i lørdags, så i dag kommer kun hendes moster og spiser

Men jeg er HELT TOM for ideer? Hvad skal vi spise?

Min søster ammer og lærke er kun 1 år, så det skal nok ikke være med alkohol og andre stærke sager i

Gerne noget anderledes end normalt, vi er IKKE kræsne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Dinna88

Forret kunne være bruschetta - ristet brød med pesto på  

Hovedret kunne være  http://jensdrejer.wordpress.com/2011/02/25/kartoffelfrikadeller-med-grov-guacamole/ - med dit eget pift. Jeg laver dellerne som de er i opskriften og de er et HIT! Så laver jeg kartofler til; små kartofler med skræl på - koges til de er næsten klar - i ovnen til de får farve. Med masser af salt på, og så guacamole til Og så en lækker salat, måske med pinjekerner osv

Og dessert - hvis I har mulighed for det så begynder de forskellige isbarer jo at åbne, så kunne I hente en omgang Italiensk is

Jeg har INGEN idé om hvilket mad I er til, så det er jo ret svært, men det der synes jeg i hvert fald er lækkert

Anmeld

11. april 2011

Koen.

Dinna88 skriver:

Forret kunne være bruschetta - ristet brød med pesto på  

Hovedret kunne være  http://jensdrejer.wordpress.com/2011/02/25/kartoffelfrikadeller-med-grov-guacamole/ - med dit eget pift. Jeg laver dellerne som de er i opskriften og de er et HIT! Så laver jeg kartofler til; små kartofler med skræl på - koges til de er næsten klar - i ovnen til de får farve. Med masser af salt på, og så guacamole til Og så en lækker salat, måske med pinjekerner osv

Og dessert - hvis I har mulighed for det så begynder de forskellige isbarer jo at åbne, så kunne I hente en omgang Italiensk is

Jeg har INGEN idé om hvilket mad I er til, så det er jo ret svært, men det der synes jeg i hvert fald er lækkert

uhmm det lyder lækkert ISÆR de der deller Vi, Lærke og jeg, er til alt slags mad, og det samme tror jeg min søster er

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

lillespurv20 skriver:

uhmm det lyder lækkert ISÆR de der deller Vi, Lærke og jeg, er til alt slags mad, og det samme tror jeg min søster er

Det ER super lækkert, især deller med kartoflerne  Det er da super, at I er til al mad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.