ingen menstration endnu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Kruse90

Godmorgen skønne piger.

I dag er jeg på dag. 32 i min cyklus, og skal have fået min mens senest d. 14. Ellers kan jeg ikke komme til scanning?
Og jeg har jo meget uregelmæssig menstration.

Hvor længe gik der inden i fik jeres menstration efter start på næsespray??

Kryds fingre for mig! Den skal BARE komme

Gog mandag.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Kruse90

ingen der vil hjælpe?

Anmeld

11. april 2011

Miss BananaHammock

Hey søde. Ved absolut intet om næsespray. Men vil lige sende en krammer og krydse fingre for at den kommer inden du ssannes :0)

Anmeld

11. april 2011

Trine89

Årh søde, Det er da spændende.. 
Kan ikke lige svare på dit spørgsmål.

Men jeg sender lige en håndfuld  afsted til dig.. 

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Min var også 4 dage forsinket, og det er meget normalt. Ring ud til dem og forklar det, så får du en tid der passer.. De ville se mig på den aftalte dag, og så skulle jeg ses en gang til, inden vi kunne gå videre. Det er vigtigt at slimhinden er rigtigt blødt af. Ellers kan de give blødning senere, og det må det ikke!

Anmeld

11. april 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Godmorgen skønne piger.

I dag er jeg på dag. 32 i min cyklus, og skal have fået min mens senest d. 14. Ellers kan jeg ikke komme til scanning?

Gog mandag.

Kram

..åhh det er spændende..men tror den kommer snart..var også fire - fem dage forsinket pga næsespray og det er jeg ellers aldrig.

For at den snart kommer

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

kitty skriver:

Min var også 4 dage forsinket, og det er meget normalt. Ring ud til dem og forklar det, så får du en tid der passer.. De ville se mig på den aftalte dag, og så skulle jeg ses en gang til, inden vi kunne gå videre. Det er vigtigt at slimhinden er rigtigt blødt af. Ellers kan de give blødning senere, og det må det ikke!

Jeg skulle ringe til dem dagen før hvis den IKKE var kommet.

så ved ikke hvad de har tænkt sig.
men jeg kan ikke regne med noget som helst, da min har været alt fra 30-82 dage:s
Så længe magter jeg altså ikke at gå på næsespray

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

Jeg skulle ringe til dem dagen før hvis den IKKE var kommet.

så ved ikke hvad de har tænkt sig.
men jeg kan ikke regne med noget som helst, da min har været alt fra 30-82 dage:s
Så længe magter jeg altså ikke at gå på næsespray

Altså, nu kan det godt virke hårdt det jeg siger. Men det handler jo ikke om, hvor længe du magter at gå på næsespray (jeg VED godt den er træls), men nu er I gået i behandling, og så må de styre spillet derude. De gør det jo kun for at give Jer det aller bedste resultat!

Hvis din cyklus er så uberegnelig, så kan jeg ikke forstå de sætter Jer igang uden at gøre noget for at styre den bedre.. For 80 dage er mega længe... Men de ved nok, hvad de har gang i. Det er deres speciale!

Det er ikke sjovt at skulle vente, og det er ikke sjovt at tage medicin. Men er det det hele værd, hvis Jeres utålmodighed sætter ind, og forsøget mislykkes af den grund?

De ved hvad de laver, det er deres job! Og ja, så må man som behandlingskvinde bare stole blindt på at de har gang i det rigtige...

Det har de med sikkerhed! Det behøver slet ikke at gå så galt. Du har 3 dage endnu, inden det er d. 14.!

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

kitty skriver:

Altså, nu kan det godt virke hårdt det jeg siger. Men det handler jo ikke om, hvor længe du magter at gå på næsespray (jeg VED godt den er træls), men nu er I gået i behandling, og så må de styre spillet derude. De gør det jo kun for at give Jer det aller bedste resultat!

Hvis din cyklus er så uberegnelig, så kan jeg ikke forstå de sætter Jer igang uden at gøre noget for at styre den bedre.. For 80 dage er mega længe... Men de ved nok, hvad de har gang i. Det er deres speciale!

Det er ikke sjovt at skulle vente, og det er ikke sjovt at tage medicin. Men er det det hele værd, hvis Jeres utålmodighed sætter ind, og forsøget mislykkes af den grund?

De ved hvad de laver, det er deres job! Og ja, så må man som behandlingskvinde bare stole blindt på at de har gang i det rigtige...

Det har de med sikkerhed! Det behøver slet ikke at gå så galt. Du har 3 dage endnu, inden det er d. 14.!

Det ved jeg jeg
Men derfor er det fustrerende når den ikke kommer som den skal.
Men ja tre dage! I know.

Der var også snak om p-piller, men de gjorde det ikke

Anmeld

11. april 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Godmorgen skønne piger.

Gog mandag.

Kram

Hej søde!

Hvor er det træls, at fru rød ikke er kommet endnu Men det kan jo være, at hun er lige på trapperne

Jeg har fået provera nogle gange (det fremkalder en blødning), men ved ikke, om det kan bruges under nedregulering (prøv at spørge på klinikken).. Ellers må der desværre bare en stor håndfuld tålmodighed til (ved godt det er MEGET svært)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.