Ynker lige en masse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er så fuld af selvynk som man overhovedet kan blive Jeg har nemlig fået halsbetændelse - og det er desværre en virus, så jeg kan ikke gøre andet end at smertedække Jeg har så ondt at jeg ikke kan falde i søvn, og der er 1 time til jeg må tage det næste hold smertestillende Nøj hvor har jeg ondt af mig selv lige nu

"Gudskelov" spise jeg alle min chefs smertestillende i lørdags, så hun sygemeldte mig til i dag. Og endnu mere træls - jeg har været på tur med arbejde fra fredag - lørdag, og jeg fik kun 1 glas vin, for jeg kunne ikke synke Nu havde jeg lige mulighed for at optræde på slap line med en masse dejlige piger, og så var jeg bare en kæmpe party-killer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Wimmie

Du har al min sympati - har nemlig også selv fået ondt i halsen - håber bare ikke det udvikler sig til halsbetændelse

God bedring

Anmeld

11. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
Wimmie skriver:

Du har al min sympati - har nemlig også selv fået ondt i halsen - håber bare ikke det udvikler sig til halsbetændelse

God bedring

Takker mange gange Håber du kan nøjes med øm hals

Anmeld

11. april 2011

Wimmie

Også mig - har haft halsbetændelse 2 gange i mit liv, og det var ganske forfærdeligt og jeg kunne bare ingenting udover at sutte nogle isterninger og til nød få lidt is eller youghurt ned. Men bare det at synke almindeligt spyt gjorde så ondt at jeg hellere spyttede det ud end synkede det - indtil ens mund og hals er helt tør

Så ja, jeg føler virkelig med dig.

Anmeld

11. april 2011

TbCp

God bedring! De er bare ikke sjovt når man intet kan få imod det!

Håber du er hurtigt på toppen igen!

Anmeld

11. april 2011

wamse

Rigtig god bedring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.