Dagens gode gerning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Sabsy

Vi har lavet vores hjem helt om!.. Og guuuud hvor er det skønt!..Dvs jeg stod med "stue og en gang", som jeg skulle ha' med - og jeg tænker straks: LOSSEPLADSEN!..Men så sidder jeg i min sofa og gennemgår dagen imorgen, og gider ikke på lossepladsen, hader det!.. Så jeg finder nummeret på Københavns Kvindehjem, og snakker med vagthavende, og nu er jeg kommet hjem igen.. Uden stue og gang - så nu sidder der nogle kvinder i København, der får lidt nyt i "lejligheden"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

mariamiss6

Det var da dejligt at tingene kunne gå videre til nogle som havde brug for det :D

Anmeld

11. april 2011

Sabsy

mariamiss6 skriver:

Det var da dejligt at tingene kunne gå videre til nogle som havde brug for det

Det var det jeg tænkte, og det fejlede jo intet

Anmeld

13. april 2011

kamtok

Bubbes skriver:

Vi har lavet vores hjem helt om!.. Og guuuud hvor er det skønt!..Dvs jeg stod med "stue og en gang", som jeg skulle ha' med - og jeg tænker straks: LOSSEPLADSEN!..Men så sidder jeg i min sofa og gennemgår dagen imorgen, og gider ikke på lossepladsen, hader det!.. Så jeg finder nummeret på Københavns Kvindehjem, og snakker med vagthavende, og nu er jeg kommet hjem igen.. Uden stue og gang - så nu sidder der nogle kvinder i København, der får lidt nyt i "lejligheden"..

Det var da en rigtig god gerning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.